A pole-pozícióból induló Vips tökéletesen kapta el a rajtot, így sikerült megtartania első helyét, mögötte Marcus Armstrong lépett előre a harmadik pozícióba, miután sikerült megelőznie Dennis Haugert. A tegnapi sprintverseny győztese, Frederik Vesti egy technikai hiba miatt a rajtrácson ragadt, így a bokszutcából eredhetett a mezőny után. Amaury Cordeel és Olli Caldwell ütközése miatt már rögtön az első körben a pályára hajtott a biztonsági autó.
A verseny az ötödik körben folytatódhatott, a második helyen haladó Lawsonnak pedig védekeznie kellett honfitársával, Armstronggal szemben. A bokszkiállások a nyolcadik körben kezdődtek meg, ekkor Daruvala, Iwasa és Bölükbaşi váltottak a szuperlágy gumikról a közepes Pirellikre. Egy körrel később látogatott a bokszba Lawson és Hauger, a premás kerékcseréje jobban sikerült, ennek köszönhetően Lawson elé ugrott. A következő körökben az élen álló Vips és Armstrong is szervizelt, melyet követően az új-zélandi versenyző Vips elé tért vissza a pályára, a Red Bull észt juniorja azonban visszavette az első helyet csapattársától a célegyenesben bemutatott előzésével.
Ezen a ponton az alternatív stratégiát választó Calan Williams–Frederik Vesti páros került az élre, őket követte Vips. A 12. körben a versenyirányítás ismét a pályára vezényelte a biztonsági autót, miután Roy Nissany és Cem Bölükbaşi a 2-es kanyarban összeértek, és a falba ütköztek.
Az újraindítást követően tovább folytatódott a két Hitech csatája, de Armstrong elfékezte az 1-es kanyart, és hátulról eltalálta Vips autóját. Mindkét versenyző folytatni tudta a küzdelmet, Armstrong azonban visszaesett a hatodik pozícióba, majd rövidesen végleg kiszállt az élen zajló csatározásokból, miután egy defekt miatt kénytelen volt újra a bokszba hajtani, ahogyan honfitársa, Lawson is.
Williams bokszkiállását követően így Vips, Hauger és Logan Sargeant foglalták el a dobogós pozíciókat. A norvég azonban nem elégedett meg a második hellyel és igyekezett nyomás alatt tartani a versenyt vezető Vipst. Taktikája hat perccel a verseny vége előtt fizetődött ki, amikor Vips eltalálta a belső falat a várnál, véget vetve ezzel saját versenyének, valamint újra előidézve ezzel a biztonsági autót.
A verseny végül a Safety Car mögött ért véget, így a sorrend már nem változott, Dennis Hauger megszerezte második győzelmét az F2-ben, mellette pedig Logan Sargeant és a bajnokságot egyre nagyobb előnnyel vezető Felipe Drugovich állhatott fel a dobogóra.
Az F2-es bajnokság három hét múlva folytatódik a silverstone-i Brit Nagydíjjal.
A 2. futam eredménye:
Versenyző | Csapat | Hátrány | |
1 | Dennis Hauger | Prema Powerteam | |
2 | Logan Sargeant | Carlin | 0.4 |
3 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 0.9 |
4 | Jehan Daruvala | Prema Powerteam | 1.6 |
5 | Richard Verschoor | Trident | 2.7 |
6 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | 2.9 |
7 | Frederik Vesti | ART Grand Prix | 3.1 |
8 | Marino Sato | UNI-Virtuosi | 4.7 |
9 | Ralph Boschung | Campos Racing | 4.9 |
10 | Jake Hughes | Van Amersfoort Racing | 5.2 |
11 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | 5.3 |
12 | Marcus Armstrong | HitechGP | 6 |
13 | Jack Doohan | UNI-Virtuosi | 6.9 |
14 | Ayumu Iwasa | DAMS | 7.2 |
15 | Liam Lawson | Carlin | 11.5 |
16 | Calan Williams | Trident | 12.1 |
Jüri Vips | HitechGP | ||
Roy Nissany | DAMS | ||
Cem Bolukbasi | Charouz Racing System | ||
Clement Novalak | MP Motorsport | ||
Amaury Cordeel | Van Amersfoort Racing | ||
Olli Caldwell | Campos Racing |