2019 októberében mutatta be a 2021-re tervezett autó prototípusát a nagyvilág számára az FIA, azonban most, alig fél évvel később az első idei Motorsport Világtanács gyűlésen bejelentették, hogy eszközölnek néhány módosítást a 2021-es szabályokon.
A genfi konferencián elhangzott többek közt, hogy változtatnak az első szárny véglapjain, valamint a vezetőszárny profilján is módosítanak, ami kisebb légáramlatokat kelt majd az autó mögött, ami szerintük csökkentette volna a versenyzés élményét, hiszen nem tudnák olyan közelről követni egymást a versenyzők.
Az első szárnyak mellett a hátsó vezetőszárnyhoz is hozzányúltak, mivel a csapatok arra panaszkodtak, hogy túl kicsi a felülete a légterelő véglapjának, így az FIA fejet hajtott és az istállók kérésének eleget téve megnövelte a szárnyvéglap méretét, hogy azon több szponzorfelirat férjen el. Emellett minimálisan változtattak a motorborító elemen is.
Biztonsági fronton is történtek változtatások, miután az FIA erősebb kasztnit és jobb energiaelnyelő követelményeket írt elő, hogy biztosítsák az autók jobb elektronikai biztonságát a ma használt hibrid rendszer miatt.
Továbbá javítani kívántak a lerepülő alkatrészek okozta biztonsági kockázaton is, így 2021-től a kerekek mellett jövőre már a hátsó vezetőszárnyat is egy pányvával lesz köteles minden csapat a karosszériához erősíteni, hogy annak lehulló darabjai ne jelentsenek biztonsági kockázatot.
Az is eldőlt ezek mellett, hogy az FIA által kiírt pályázatot a Kulite nevű cég nyerte meg, így az amerikai vállalat fogja legyártani a 2021-es, 2022-es és 2023-as szezonra az erőforrásban uralkodó üzemanyagnyomás -és hőmérsékletmérő szenzorokat.