Valószínűleg nem lesz könnyű idén a francia gyártó helyzete, ugyanis motorjaival az utóbbi évek során kizárólag a Red Bull volt képes futamgyőzelmekre, sőt, dobogós helyekre is. Idén azonban az energiaitalosok már a Hondával állnak szövetségben és az eddig látottak nagyon biztatóak Helmut Markóék számára. A japán erőforrás erősnek és megbízhatónak tűnik, amivel akár futamokat is nyerhetnek.
A Renault háza táján egyelőre nincs hurráhangulat, de rutinos német pilótájuk szerint mindenképpen képesek voltak fejlődést felmutatni, különösen az utóbbi három-négy hónapban.
„Azt mondhatom, hogy erős fejlődést mutattunk be. De a tavalyi évhez képest nem lenne fair a direkt összehasonlítás. Az új vezetőszárnyak igencsak különböznek a korábbihoz képest, ami hatással van az autó erejére és az érzésre is, amikor gyorsítunk. Nem lehet egy az egyben összevetni a két autót” – nyilatkozta Nico Hülkenberg Barcelonában.
„De ha nagyobb légellenállással haladunk, még akkor is érzem, hogy több erő van a motorban, ezért úgy vélem, ezen a területen remek fejlődést értünk el. De hogy pontosan mennyit, azt csak akkor fogjuk valójában megtudni, amikor az első verseny időmérő edzésére gurulunk ki.”
„A hét további részében néhány új apróságot fogunk tesztelni, de azért könnyű lesz ráismerni az autóra. Hatalmas újításokat a második teszthétre nem terveztünk. Az új Pirelli-gumiknál nagyjából annyi a különbség a különböző keverékek között, amire számítottunk. A várakozásoknak megfelelően kopnak, a C2 és a C3 jóval tovább tart, a lágyabbak gyorsabban elhasználódnak” – tette hozzá Hülkenberg.