Hosszú napja lesz a nagyobb F1-es csapatokat és az FIA szakembereit tömörítő Stratégiai Csoportnak, hiszen számos kisebb-nagyobb kérdés is terítékre kerül mai londoni ülésükön. A legtöbb vitát minden bizonnyal a 2020 utáni motorszabályzat fogja kiváltani, hiszen a csapatok részéről ez a terület generálta a legtöbb ellenállást. Ha sikerült konkrétabb képet alkotniuk az új erőforrásokról, többek között azt is megvitatják, a pilótákat érdemes-e továbbra is beleszámolni az autók minimumsúlyába.
A modern Formula-1-ben a magasabb pilóták számára folyamatos probléma, hogy mennyit mutat a mérleg. A termetesebbek sokszor szigorú diétára kényszerülnek, hogy az autóval mért közös tömegük minél közelebb legyen a minimálishoz. Ez mérnöki szempontból azért is előnyös, mert így a szakembereknek nagyobb mozgásterük marad a fejlesztésekkel. A szabály egyébként 1995 óta van érvényben, akkor még 595 kilogrammot kellett nyomnia egy autó + versenyző párosnak.
A halo idei bevezetésével a magasabb versenyzők dolga tovább nehezedik, hiszen a minimumsúlyt mindössze 6 kilogrammal növelték meg (733 kilogrammra), azonban több csapat is beszámolt róla, hogy a fejvédő eszköz és azt az támogató keret ettől jóval nehezebb. Hogy alkattól függetlenül mindenkit egyenlően érintsen a változás, a Stratégiai Csoport mai ülésén azt is megvitatják, érdemes-e továbbra is közösen mérni az autót a pilótájával.
További téma lesz még a fentieken túl a versenyhétvégék rugalmasabbá tétele (a különböző események és betétfutamok miatt), bizonyos aerodinamikai elemek egyszerűsítése, a rajtszámok és a nevek elhelyezése az autókon, illetve az is, csatlakozhat-e valaki F1-es csapathoz azt követően, hogy az FIA, vagy a FOM alkalmazottja volt.