Március végén a Forma-1 jelenlegi motorgyártói, és több külső érdeklődő részvételével együtt találkozót tartottak Párizsban, hogy megvitassák, a sportág milyen irányba haladjon erőforrásaival 2021-től. A jelenlegi formulát nagyon sok kritika érte, főleg költségessége és hangja miatt, ezért a feleknél első számú szempont, hogy mindenki elégedett legyen az új szabályozással. A Renault ügyvezető igazgatója, Cyril Abiteboul szerint ne várjunk gyors megegyezést.
„Ez tipikusan olyan terület, ahol nem könnyű megoldást találni, a technológia, valamint a kérdéskör komplexitása miatt” – idézte a franciát a Motorsport. „Figyelni kell az autógyártók javát, akik nagyon nagy anyagi ráfordítással járulnak hozzá a sportág jelenlegi modelljéhez. Talán lehet találni egy olyan módot, ahol ők kevésbé számítanak, de jelenleg nem ez a helyzet. Aztán a rajongókra, valamint az ügyfélcsapatokra is figyelni kell, szóval nem könnyű megoldani ezt a helyzetet.”
„Úgy vélem, az alaphelyzet meghatározását illetően egyetértés lesz majd – hogy mi a jó a jelenlegi formulával, és mi nem. Megoldást találni viszont nehezebb lesz, de nem csak politikai okok, vagy a versenyhelyzet miatt, hanem mert az élen állók mindig próbálják megvédeni a kiépített előnyüket. A csapatok, az FIA és a Liberty alkotta csoport nehéz helyzetben van, hiszen nem lesz könnyű orvosolni a problémát.”
A március végi konferencián a résztvevők egyetértettek abban, hogy a hibrid technológiát meg kell tartani, de szem előtt kell tartani az erőforrások hangját is. „Az elektromosság soha nem fog eltűnni, ebben biztos vagyok, így szükségünk van erre, ahogyan a hibridekre is” – folytatta Abiteboul. „Meg kell találnunk az arany középutat a belsőégésű motor és a hibrid technológia között, ennek pedig nem szabad a show rovására mennie. Szükségünk van a zajra, az F1-nek meg kell ragadnia a rajongók figyelmét, jelenleg viszont nem tudjuk ezt nyújtani nekik.”
A Renault régóta harcol a költségek lejjebb tolásáért, melyhez a költségvetési sapka alkalmazását tartják a legjobb ötletnek. „Anélkül, hogy belemennénk a technikai részletekbe, vagy mindenkivel megosztanánk az elemzések eredményeit, a jelenlegi szabályozás túl drága a gyártók és az ügyfelek számára is. Mi azon a véleményen vagyunk, hogy egy költségvetési sapka segítene. De hogy merre megyünk tovább? Ez a legnagyobb kihívás, méghozzá mindannyiunké. Azt remélem, hogy a paddockban található szakemberek segítségével sikerül megoldást találnunk majd.”