fejlesztés
A Renault célja nagyobb, mint hogy a Red Bull elé kerüljön
A francia gyártó tanácsadója úgy gondolja, nem fog nekik hiányozni egy ütős B-csapat, bíznak saját elképzelésükben. 2019-ben jóval komolyabb a céljuk, minthogy a Red Bullhoz mérjék magukat.
részletekA Red Bull-Honda már most a rajtbüntetésekre készül
A bikák főtanácsadója nem titkoltan fontosabbnak tartja idén a sebességet, mint a megbízhatóságot, ennek megfelelően a Honda eleve nem is évi három erőforrással számol, hanem jóval többel.
részletekA Racing Point drámai ütemben fejlődhet
Bár tavaly nyáron egy időre leálltak a fejlesztésekkel, a Racing Point istálló technikai igazgatója biztos abban, hogy az óriási befektetések miatt elképesztő ütemben törnek majd előre 2019-ben.
részletekSzirotkin az őt menesztő Williams sikerét kívánja
Bár 2019-ben lecserélte őt a grove-i istálló, mégis továbbra is szurkol a gárda feltámadásáért Szergej Szirotkin. A fiatal orosz elég sok energiát fektetett abba, hogy a Williams elinduljon a fejlődés útján.
részletekIrvine: Szinte mindenkinél jobb voltam
A négyszeres futamgyőztes északír pilóta nem tudott kitörni Michael Schumacher árnyékából a Ferrarinál, pedig úgy véli, hogy a mezőnyben alig akadt nála jobb versenyző. Valóban így volt?
részletekA Renault szerint a Red Bull fél
A francia gyári istálló szerint a bikák azért nem engedték az év végén tesztelni Daniel Ricciardót új csapatával, mert félnek. Valós veszélynek tartják a Renault-t, így némi akadályt gördítettek eléjük.
részletekLowe csapdába esett a Williamsnél
Csak két éve érkezett a grove-i istállóhoz technikai igazgatóként, ám nem volt tisztában a problémák valós mértékével Paddy Lowe. Most már egészen más a mentalitás és a gondok kezelése.
részletekIdén is sok rajtbüntetése lehet a Toro Rossónak
Bár a Honda-motor elméletileg jóval megbízhatóbb, a Red Bull fiókcsapata felkészült arra, hogy anyacsapatát segítve a rajtbüntetéseket is bevállalja a folyamatos motorfejlesztések kipróbálása miatt.
részletekBudkowski: A Renault kevésbé fejlődött, mint a korábbi években
A francia gyári istálló új technikai igazgatója elismerte, hogy 2018-ban kisebb mértékben sikerült az autót fejleszteni, mint a megelőző két szezonban. Egyértelmű cél az első hármast elkapni.
részletekA Sauber pokolian ráfeküdt a 2019-es autóra
Bár az egész tavalyi szezonban az Alfa Romeo-Sauber látványos előretörését láthattuk, valójában a csapat egészen korán átcsoportosította erőit az idei versenyautó fejlesztésére. Tovább fejlődhetnek.
részletekA Renault-motor jobb lehet, mint bármikor
A francia erőforrás az utóbbi években a Red Bull istálló kerékkötőjének bizonyult. Ezen a télen azonban koncepciót váltott a gyártó és ígéretük szerint többet fejlődik a motor, mint korábban valaha is.
részletekKubica: Csak annyira leszek jó, mint a Williams
Szenzációsnak nevezhető Robert Kubica visszatérése a Formula-1 mezőnyébe nyolc év kihagyás után. A lengyel szerint viszont csak annyira lehet gyors, amit az idei Williams enged számára.
részletek