Daniel Ricciardo személyében egy hétszeres futamgyőztest igazolt a gyári Renault, ez 2016-os visszatérésük óta első ízben fordult elő. 2017 óta tagja már az istállónak Nico Hülkenberg, aki nem is okozott csalódást eddig. Ugyan dobogóig még nem jutott a gárda, de a rutinos német stabil, jó teljesítménnyel jelentkezett és jobban szerepelt csapattársainál, Jolyon Palmernél, tavaly pedig Carlos Sainznál.
A vezérszerepről viszont valószínűleg le kell mondania, mivel eredményei meg sem közelítik a többszörös győztes Ricciardóét (igaz, a futamgyőzelmeket a jóval erősebb Red Bull-lal érte el az elmúlt öt évadban). Sőt, az ausztrállal történő összehasonlítás alapvetően meghatározhatja Hülkenberg jövőjét, az ő szerződése ugyanis az év végén lejár, Ricciardónak viszont kétéves kontraktusa van.
„Sokkal valóságosabb összehasonlítást végezhetünk. Személy szerint nekem nagyon fontos lesz látnom, hol is állok a rangsorban. Az egész jövőmet meghatározhatja a sportágban. Az idei évi célok? Nagyon szeretnék egy olyan autót, aminek segítségével végre a dobogóra is felférek. Ezért dolgozunk keményen” – fogalmazott Nico Hülkenberg a Renault R.S.19-es bemutatóján.
„Idén több időt szenteltünk a tervezőkkel történő közös munkára, valószínűleg most fekszik majd a legjobban az autó nekem. Mélyebben is ülök a versenyautóban. Amikor mélyebben van a súlypont, kisebb a levegő által keltett turbulencia, csendesebb odalent az élet. Apróságnak tűnik, de az ilyen apróságokon múlhat a siker” – tette hozzá a tapasztalt német pilóta.