fejlesztés
A Mercedes-motor hatalmasat fejlődött
A 2018-as szezon téli tesztjeinek küszöbén állunk. Hamarosan már lehet elképzelésünk arról, mik lesznek az idei erőviszonyok. A Mercedes azonban motorikusan ismét jócskán a többiek fölé nőhet.
részletekSzámos újítás található a Ferrarin
Nagyon bízik idei, megújult rakétájában a Ferrari. Mattia Binotto, az istálló technikai igazgatója részletezett is néhány újítást, ami kifejezetten a tavaly tapasztalt erősségekre épült.
részletekSainz rengeteget vár a szezontól
A téli tesztek közeledtével egyre éhesebbek a versenyzésre a Formula-1-es pilóták. Így van ez Carlos Sainz esetében is, a spanyol fejlődést vár magától és az autótól is, amit már nagyon kipróbálna.
részletekRengeteget javított a Renault a megbízhatóságon
A téli szünetben a francia gyártó a motor tartósságára helyezte a hangsúlyt, úgy tűnik, sikerült is komoly haladást elérnie. A tesztpadon az eddigi leghosszabb nyüstölésnek tették ki az erőforrást.
részletekA Haas korán kezdte az új autó fejlesztését
Talán ezzel is magyarázható, hogy a szezon második fele nem sikerült annyira jól a csapatnak. Idén az összetett nyolcadik helynél többet várnak, mivel korábban átálltak az új modell fejlesztésére.
részletekA Honda-projekt előrelépés a partnernek
A Toro Rosso sosem vágott volna bele a Hondával való szövetségbe, ha nem bíznának teljes mértékben a japán szakemberek eredményességében. A csapatfőnök fejlődést vár már idén.
részletekEmiatt lehet sikeres a McLaren idén
Három éve nincs köze az élmezőnyhöz a McLaren istállónak, idén azonban új erőforrással próbálkoznak. Zak Brown csapatfőnök rámutatott, mitől lehetnek hamarosan újra az élen.
részletekÍme a megoldás az előzés segítésére
A Formula-1 egyik legnagyobb problémája jelenleg, hogy az új aerodinamikai fejlesztések még nehezebbé tették az előzést. Pedig valószínűleg csak nem jó helyen nyúltak bele a szabályokba.
részletekGrosjean: A McLaren és a Renault simán lehagy
Nem igazán optimista a jövő évvel kapcsolatban a Haas francia pilótája. Szerinte a jövő évi középmezőny elé ugrik már a gyári Renault és a McLaren is, de igyekeznek saját magukra figyelni.
részletekA Mercedes 90%-os autót tervezett 2017-re
És a kérdés akkor az, hogy miért nem tudtak kihozni mindent az idei autóból? John Owen, a Mercedes főtervezője beszélt az okokról, amik az új szabályváltozásokra vezethetők vissza.
részletekRenault: Jóval nehezebb a visszatérés
Cyril Abiteboul egy interjúban elismerte, sokkal nehezebb dolguk van most visszakapaszkodni az élmezőnybe, mint azt a 2000 utáni visszatérésnél tették. De mi okozza a különbséget?
részletekKi mennyit fejlődött egy év alatt?
Érdekes statisztikákat olvashatunk így a szezon vége felé, a legjobbakat csokorba gyűjtöttük. Miben teljesített bárkinél jobban a Renault, hogy áll a Ferrari, a Mercedes és a többiek?
részletek