Már a tavalyi esztendőben is látványos fejlődésen ment keresztül a Renault, az év elejéhez képest év közben is előreléptek, szinte minden fejlesztésük tökéletesen hozta a tőle várt javulást, végül a hatodik pozíciót szerezték meg az összetettben.
Jóval nagyobb terveket szövögetnek Enstone-ban, már a negyedik pozíció a célkitűzés. Ehhez pedig meg is van mindenük, ami kell, a téli szünetben minden téren sikerült fejleszteni a versenyautót.
„Nem nevezném magunkat titkos favoritnak, de a téli házi feladatot sikeresen elvégeztük, a gyengeségeinket mind kijavítottuk. Nagyobb a sebességünk, jobb a tapadásunk és a vezethetőségünk is. Mindenben jobbak vagyunk” – dicsérte idei versenyautóját Nico Hülkenberg.
A tesztek során a szakértőknek szemet szúrhatott a francia istálló speciális kipufogókialakítása, amivel egyenesen a hátsó szárnyra irányítják a kiáramló levegőt. „Azért vagyunk itt tesztelni, hogy minden finomhangolást elvégezzünk, így teljesen felkészültek lehessünk a harcra” – tekintett előre az idénynyitóra a rutinos német pilóta.
Hogy mi az istálló célja a szezonra? „Meg kell mutatnunk, hogy simán az első négyben végzünk. Ebben az esetben pedig jöhetnek a további fejlesztések” – fogalmazott Bob Bell, a Renault technikai igazgatója az Auto Motor und Sport szaklapban.