WEC
A Goodyear az európai Le Mans-széria gumiabroncs szállítója
A Goodyear a hétvégén mutatkozik be az európai Le Mans-széria (ELMS) gumiabroncs-szállítójaként: az LMP2- és LMGTE-osztályok legjobb csapatait erősíti a Le Castellet-ben rendezett 4 órás szezonnyitó versenyen.
részletekAlonso elismerte: az F1-es visszatérés is opció
Először nyilatkozott terveiről a spanyol, amióta szóba hozták a Renault-val: a pilóta három „topkategória” közül fog választani, a Dakaron viszont csak néhány év múlva tervez újra indulni.
részletekÚj versenyprogrammal kacérkodik a McLaren
A legendás brit csapat néhány éven belül régi-új vizekre evezhet az autósport tengerén, ám ennek előfeltétele a sikeres F1-es és indycaros projekt. Zak Brown beszélt a terveiről.
részletekÚjabb veszteségek: A WEC és az ERC is versenyeket fújt le
A Hosszútávú Világbajnokság és a Rali-Eb is csatlakozott azon szériák közé, melyek törölték vagy halasztották fordulójukat a koronavírus-járvány miatt. A Formula-E-ben egyelőre meg nem erősített hírek szerint két hónapig elmarad minden verseny.
részletekMaximális sikerhendikep és dupla dobogó
A TOYOTA GAZOO Racing két autója is dobogós helyen végzett a hatórás Lone Star Le Mans futamon, a texasi Austinban, ami a 2019-2020. évi FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) ötödik fordulója volt. A futamon Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima és Brendon Hartley 8. rajtszámú TS050 HYBRID-je a második helyet szerezte meg 51,524 másodperccel lemaradva a futamgyőztes Rebellion autó mögött, ezzel tovább csökkentve hátrányát a világbajnoki mezőnyben élen álló csapattársaikhoz képest. Mike Conway, Kamui Kobayashi és José María López a 7. rajtszámú TS050 HYBRID-del maximális sikerhendikeppel indult, ezért nem volt reális esélyük megszorítani LMP1-es riválisaikat, de kiegyensúlyozott teljesítményükkel végül a harmadik helyen értek célba, megőrizve ötpontos előnyüket a világbajnoki mezőny élén.
részletekWEC: Domináns győzelmet aratott a Rebellion
A szezonban másodszor nyert a Menezes, Senna és Nato alkotta hármas az austini hatóráson, ahol a Toyoták továbbra is a teljesítménykiegyenlítés miatt szenvedtek.
részletekWEC: Texasban indul a Toyota 2020-as évada
A TOYOTA GAZOO Racing csapata készen áll megvédeni FIA Hosszútávú Világbajnoki címét most hétvégén, amikor a hatórás Lone Star Le Mans futammal újraindul a 2019-2020. évi idény Austinban. A február 2-án törölt Sao Paulo-i helyett a futam 2017 óta idén tér vissza újra Texasba – így a TOYOTA GAZOO Racing első alkalommal győzhet majd Austinban. A hétvégi futam az ötödik a 2019-2020-as évad nyolc versenyéből. A TOYOTA GAZOO Racing az idény második felét 41 pontos előnnyel kezdi a Rebellion Racing előtt a csapatok világbajnoki mezőnyében.
részletekMégsem áll rajthoz a WEC zászlóshajója, a Valkyrie
A 2020/2021-es szezonban biztosan nem indul a WEC új szabályainak megfelelően kialakított Aston Martin Valkyrie, ami a sorozat jövőbeli csúcsosztályának első képviselője volt.
részletekAlonso minden idők legsokoldalúbb versenyzője?
Fernando Alonso a Dakaron sem csak sétakocsikázást mutat be, a Formula-1-ben, Le Mans-ban és az Indy 500-on is bizonyított már. Sokoldalúsága miatt a spanyol lenne a világ legjobb versenyzője?
részletekGoodyear-gumik Le Mans-ban és a WEC-ben
Az endurance autóverseny-sorozatok csapatai a legújabb fejlesztésű Goodyear Eagle SuperSport versenygumikat kapják a 2020-2021-es szezonban - áll az abroncsgyártó közleményében.
részletekWEC: A Toyota visszavágott
Az időmérős vereség ellenére az első körtől fogva vezetett a Toyota #7-es egysége Bahreinben. Az első sorból induló Rebellion és Ginetta már a rajt után ütköztek.
részletekNe maradj le Michelisz bajnoki döntőjéről
Pénteken a szabadedzéseket és az időmérőket, vasárnap pedig a futamokat rendezik Sepangban, közben pedig lesz egy bahreini nyolc órás WEC-futam is - mutatjuk a hétvégi programot.
részletek