Versenyzők
Így fest most a 2025-ös F1-es mezőny
A Sauber-bejelentéssel hivatalosan már csak egy ülés kiadó a jövő évi rajtrácson, de valójában a Red Bull még megkavarhatja a paklit: mutatjuk a jelenlegi helyzetet.
részletekVáltozhatnak az F1-es versenyzési irányelvek a Norris–Verstappen eset után
Sajtóhírek szerint akár már idén módosíthatnak az F1-es USA Nagydíj után nagy vitákat kiváltó irányelvek szövegezésén, hogy bezárják a Verstappen-féle kiskaput.
részletekHét éve volt az ideinél is több versenyző az F1-ben
Liam Lawson idén már a 23. versenyző, aki rajthoz áll egy F1-es futamon, s az elmúlt években csak egyszer voltak ennyien – többen pedig utoljára 2017-ben.
részletekÍgy fest jelenleg a 2025-ös F1-es mezőny
Esteban Ocon haasos bejelentésével újabb hely kelt el a jövő évi rajtrácson: mutatjuk az eddig hivatalosan ismert és a pletykált felállásokat.
részletekÍgy karácsonyoznak az F1-es pilóták
Családjuk, párjuk, kutyáik és kerékpárjaik társaságában töltik az ünnepeket az F1-es pilóták, a közösségi oldalakon közzétett posztjaikból szemezgettünk.
részletek„Ne legyünk önzők” – üzent az F1-vezér a kritikus pilótáknak
Stefano Domenicali szerint a versenyzőknek tudniuk kell, hogy ők „csak” a sport részei, és azért növekszik az F1, mert a nagyobb képet tartják szem előtt.
részletekŐket látták idén legjobbnak az F1-es pilóták
A csapatfőnökök után maguk a versenyzők is megszavazták a 2022-es szezon legjobbjait: van néhány eltérés a két top 10-es lista között.
részletekHamilton rendszeressé tenné a közös vacsorákat
Soha nem érzett még olyan harmóniát az F1-es versenyzők között, mint a Sebastian Vettel búcsúztatására rendezett közös vacsorán – árulta el az eseményt szervező hétszeres világbajnok.
részletekF1 22: Megérkeztek a pilótaértékelések
Aligha meglepő, hogy a címvédő Max Verstappen és a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton rendelkezik a legjobb összpontszámmal a rövidesen megjelenő új F1-es videojátékban.
részletekMi történik a Formula-1-es pilótákkal nyugdíjas korukban?
Nemcsak a sport, hanem általánosságban, a hírek világában is azokra irányul a reflektorfény, akik éppen aktívak és valami kiemelkedőt tesznek. Legyen szó művészekről, politikusokról, celebekről vagy éppen Formula-1 pilótákról. Azonban a végszó nem mindenkinél azonos: a Formula-1-ben különösen sokszor történik az meg, hogy az önszántukból visszavonulókat később viszontlátjuk a versenypályákon. Elég, ha a legnagyobb nevekre és sportolókra gondolunk, mint Niki Lauda, Michael Schumacher vagy Kimi Räikönnen. Volt olyan alkalom is, hogy tragédia okán kellett egy idősebb pilótának ismét vezetnie, például 1994-ben, amikor Ayrton Senna halálos balesete történt, Nigel Mansell visszakerült az F1 világába, majd 42 évesen az adelaide-i szezonzárón ő szerezte mge a pole pozíciót, majd győznie is sikerült. Az alábbi cikkben azonban nem a nagy visszatérésekre koncentrálunk majd, hanem arra, hogy milyen tevékenységek mellett döntenek a visszavonult Formula-1-es pilóták és arra, hogy milyen pénzügyi eszközökkel tehetünk Magyarországon azért, hogy a mi nyugdíjas éveink minél jobb pénzügyi lábakon álljanak majd.
részletekElbeszélget az F1 vezetése a pilótákkal Mazepin miatt
Stefano Domenicali, az F1 új vezérigazgatója már egy levelet is írt a mezőny tagjainak: szerinte rendkívül fontos, hogy versenyzőként a sportág arcai és példaképként kell viselkedniük.
részletekPerez: A legjobb és a legrosszabb között maximum három tized van
Sergio Perez úgy véli, a Formula-1-es mezőnyt csak az autók szakítják szét, a legjobb és a leggyengébb pilóta között legfeljebb három tizedmásodperc a különbség, legyen akár Hamiltonról is szó.
részletek