Teljesítmény
Wolff: Már tavaly is gyorsabb volt a Ferrari
A Mercedesnél készpénznek veszik, hogy a Scuderia nyers tempóban előttük jár, de mivel tavaly is sikerült végül legyűrniük a vörös istállót, a csapatfőnök idén is hasonlóra készül.
részletekA Honda felkészült a nagy nyomásra
A McLaren oldalán három éven át folyamatos nyomás mellett dolgozott a japán gyártó, nem túl eredményesen. Tavaly újra felépítette magát, de idén ismét a Hondára szegeződik a figyelem.
részletekTodt: Gyenge autóval Hamilton sem győzne
Az FIA elnöke szerint a Formula-1-es versenyzők jelenleg teljesen ki vannak szolgáltatva a technikának, leginkább ezen múlik, hogy valaki sikeres-e. A leggyengébb autóval Hamilton sem villogna.
részletekKubica: Még nincs értelme fejlesztésekről beszélni
Nyolc év kihagyás után térhet vissza a Formula-1 mezőnyébe Robert Kubica, de egyelőre úgy fest, nem sok öröme lesz benne. A Williams jelenleg annyira gyenge, hogy a hibáit sem ismerik igazán.
részletekMateschitz: Az első versenyképes motorunk
A Red Bull tulajdonosa rendkívül elégedett az új Honda-motor teljesítményével, most először érzi azt tizennégy év után, hogy igazán versenyképes erőforrással rendelkeznek. Nagy sikereket vár.
részletekA Renault-motor nagyot javult a télen
A francia gyártó igen ambiciózus célokat fogalmazott meg az erőforrást illetően az idei évre, ezeket a célkitűzéseket el is érte. A Renault motorfejlesztési főnöke szerint az egység igazolja a várakozásokat.
részletekA Red Bull hosszú távon számol a Hondával
Tizenkét év után váltott motorszállítót az energiaitalos istálló. Tavaly nyáron ezzel meglepetést okozott a gárda, pedig a csapatfőnök szerint az adatok alapján egyértelmű volt a döntés, ami hosszú távú.
részletekGasly: Úgyis mindenki rejtegeti valós erejét
A második hetet is kiválóan kezdte a Red Bull, 136 problémamentes kör, második legjobb idő. Pierre Gasly azonban figyelmeztet, még senki nem csavart fel mindent, folyik a rejtegetés.
részletekWolff: A Ferrari gyorsabb, mint a Mercedes
A világbajnoki címvédő istálló csapatfőnöke elismeri, hogy a nagy rivális egyelőre jobb náluk és reagálniuk kell a Scuderia tempójára. A szokásos dicsérgetés zajlik, vagy a Ferrari tényleg a Mercedes előtt jár?
részletekVettel: Leclerc teljes értékű rivális
Kimi Raikkönen személyében világbajnok csapattársa volt éveken keresztül, most egy huszonegy éves ifjonc ül a másik Ferrariban, Sebastian Vettel mégis tart a feltörekvő monacói remek teljesítményétől.
részletekA Honda kisebb motorja nem lett hátrány
Korábban a McLaren oldalán az extra mértékben lekicsinyített Honda-erőforrás komoly megbízhatósági gondokat okozott, most a Red Bull partnereként nem igazán vesztenek teljesítményt ezzel.
részletekA Honda a második félévben fejlődött igazán
A Red Bull idén kezdi együttműködését a japán gyártóval, ám tavaly a fiókcsapat autóit már Honda-motorok hajtották. Ezért is tudják a pontos adatokat, a második félév rettentő biztatóan alakult.
részletek