Michelin
F1-Archív: Roncsderbi és botrány Monacóban
Visszatérhet a Wolf, reménykedő Honda, Coulthard a pole-ban, Dixon nem jön az F1-be, elhunyt Michelin-vezér, Schumacher meglepetése - ezek voltak az elmúlt 20 év F1-es hírei május 26-án.
részletek2017-re is egyetlen gumigyártót keres az F1
Az FIA hivatalosan is megnyitotta az új pályázatot azon abroncsbeszállítók számára, amelyek 2017 és 2019 között szeretnék ellátni a Formula-1 mezőnyét.
részletekMiért nem akar az F1 újabb gumiháborút?
Érdekes tendencia kezd kirajzolódni: azok, akik jelenleg nem aktív részesei a Formula-1-nek, támogatják, hogy a sportban újra több gumiszállító legyen, a bennfentesek azonban ellenzik ezt az irányt.
részletekEcclestone: Nincs szükségünk a Michelinre
A francia gumigyártó a minap jelentette be visszatérési szándékát az F1-be, a sportág irányítója azonban nagyon elégedett a Pirellivel, és nem látja szükségét, hogy a Michelin visszatérjen 2017-től.
részletekA Michelin visszatérne, de csak ha diktálhat
Az F1-ben utoljára 2006-ban feltűnő abroncsgyártó számára most már nem akadály a gumiharc hiánya, ám csak akkor jönnének vissza, ha beleszólhatnának a szabályokba.
részletekEgész szezonos gumik a Formula-E-ben?
Mindezt Alejandro Agag szeretné elérni, és nem április elsejei tréfáról van szó: a sorozat főnöke a hajtáslánc mellett az abroncsokkal is maximalizálni szeretné a fenntarthatóságot.
részletekEzért nem kért a Michelin az F1-ből
A francia gumicég lehetne most a Pirelli helyén, de nem kértek a lehetőségből – a gyorsan kopó gumik, amelyeket a megrendelők igényeltek, egyszerűen nem illettek a vállalat filozófiájába.
részletekIsmét számos bukás kísérte a Michelin sepangi tesztjét
A királykategória csapatainak hivatalos versenyzői először próbálhatták ki a jövőre visszatérő Michelin abroncsait Sepangban. Ahogy az első malajziai gyakorlás alkalmával, úgy most is számos nagy tempójú bukás történt. A gumigyártó véleménye szerint ez az első és hátsó tapadás közötti nem megfelelő egyensúlynak tudható be.
részletekA gumik nagyobb szerepet kapnak 2016-ban a MotoGP-ben?
Az ausztrál versenymérnök-legenda, Jeremy Burgess egyre sűrűbben hallatja hangját a médiában. A mai napon az MCN tett közzé tőle egy nyilatkozatot, melyben arról beszél, hogy a Michelinekre való átállás sokkal jobban befolyásolhatja majd a MotoGP-t 2016-ban, mint az azzal egy időben bevezetett egységes elektronika.
részletekA Michelin egyedül is visszatérne az F1-be
Ha nem kell szándékosan gyorsan kopó abroncsokat gyártania, a Michelin korábbi álláspontjával ellentétben akár kizárólagos gumiszállítóként is visszatérne, de a versenyt is szívesen vállalják.
részletekA Renault Sport Technologies és a Michelin értékelése a 17 – 18 colos abroncsokról
A Renault Sport Technologies és a Michelin egyaránt úgy véli, hogy a motorsport versenyképes környezete azért támogatja az új, innovatív technológiákat, hogy azok eljuthassanak a hétköznapi autósokhoz is.
részletek