Mansell
Retro – Az F1 egyik legmókásabb befutója
A nap, amikor mindenkinek kifogyott az üzemanyaga, de akinek nem, az a végén nagyon jó eredménynek örülhetett. Mit meg nem adtak volna Sennáék egy benzinkútért!
részletekRetro – Visszatérés a tragédia helyszínére
Roland Ratzenberger halálának első évfordulóján rendezték az 1995-ös San Marinó-i Nagydíjat: először tért vissza az F1 Imolába azt követően, hogy elvesztették az osztrák pilótát és Ayrton Sennát.
részletekNem mindenki van oda a szikrázó autókért
Az F1-es autókra az idei évben felerősített titániumlapok által generált szikrák Bahrein esti miliőjében mutattak a legszebben, ám vannak, akik nem repesnek az örömtől miattuk.
részletekRetro – Berger és a tűz, Senna és Prost összetűz
Az 1989-es San Marinó-i Nagydíj az F1 egyik legfordulatosabb és legemlékezetesebb versenyeként vonult be a történelemkönyvekbe. Nagy bukások, tűzeset, új rajt, megszegett csapatutasítás és parázs viták.
részletek1983 – az emlékezetes szezonok sorából
Az előző év (1982) tragédiái, valamint súlyos balesetei világosan jelezték: még a legjobbak is elveszítik az autók feletti uralmat. A közel ezer lóerős, nehezen kormányozható gépekről Mansell állította, hogy a kemény rugózással tönkreteszik az ember gerincét.
részletekA nő, aki mindent megtett Nigel Mansellért
Nigel Mansellnek és párjának története áldozatokkal és odaadással teli. Mindent megtettek annak érdekében, hogy megvalósítsák az álmaikat, a brit pilóta pedig mindezekért igazi hősnek tartja feleségét.
részletekRetro – Senna pokoli küzdelme a győzelemért
A hazai győzelem minden F1-es versenyző egyik legnagyobb álma, így volt ezzel Ayrton Senna is, akinek hosszú éveket kellett várni erre, s végül szinte szó szerint ájulásig harcolt, hogy elérje célját.
részletek1985 – az emlékezetes szezonok sorából
Úgy sejtették a tervezők, hogy a teljesítmények versenyéről szól majd az év. Az edzésekre kiélezett beállításoknak köszönhetően szinte egy másik autóval álltak csatába a jobb csapatok, mint a versenyeken ezek a járművek 1000 lóerőnél is erősebbek voltak.
részletekRetro – A nap, amikor beindult a Mansell-henger
A március 1-je a Dél-afrikai Nagydíjak napja, hiszen négyet is rendeztek ezen a napon az F1 története során. Most az 1992-es futamnak nézünk utána, ami előrejelzett egy hatalmas erőfölényt a szezonra.
részletekHGP 1992 – A Vörös Ötös nálunk ér csúcsra
Bár csupán harmadik alkalommal nem ő nyert abban az évben, mégis az 1992-es Magyar Nagydíj volt Nigel Mansell élete legboldogabb F1-es futama, hiszen egy nagy hajrával bebiztosította a világbajnoki címet.
részletekHGP 1991 – Az utolsó futam Schumacher nélkül
Az Ayrton Senna győzelmét hozó 6. Magyar Nagydíj elsősorban azért vonult be az F1 történetébe, mert ez volt az utolsó verseny Michael Schumacher bemutatkozása előtt. Elődjéé lett a leggyorsabb kör.
részletekBiogazdász, szakértő, üzletember - hol vagytok, bajnokok?
A ma élő, húsz F1-es világbajnok közül öt versenyzik jelenleg is, de mit csinál Hill, Hakkinen, Prost és a többiek az F1 hőskorából, amikor a fiúk még vért izzadtak a győzelemért?
részletek