DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

LibertyMedia

Brawn: A kiscsapatok nem érhetnek dobogóra

2017-ben egyszer fordult elő, hogy ne csak a három nagycsapat valamelyik pilótáját intsék le az első háromban. Idén Ross Brawn szerint ilyen eredményre senki nem lesz képes.

részletek

Kivonul a Williams, ha nem lesz költségplafon

A Williams csapatának fennállása is tét lett az F1 új szabályainak meghatározása során. Az istálló végét jelentené, ha az F1 vezetősége a nagyobb csapatokra hallgatva mégsem korlátozná a kiadásokat.

részletek

Brawn egyszerre két versenyt látott Bahreinben

Bár a vélemények és a száraz adatok is azt mutatják, hogy izgalmasabb volt a Bahreini Nagydíj a két hete még a vészharangokat kongató melbourne-i futamnál, Ross Brawnt a most látottak sem győzték meg.

részletek

Brawn: Megvan a kvalifikációs futam szépsége

Az F1 vezetősége igyekszik úgy formálni a sportot, hogy az a nézőknek kedvezzen - ennek egyik összetevője a kvalifikációs futam ötlete, ami anélkül fűszerezné a hétvégéket, hogy azok művivé válnának.

részletek

A Mercedes inkább 250 millióból gazdálkodna

Nem fekszik a Mercedes F1-es istállójának a tegnap prezentált 150 millió dolláros költségplafon tervezete. A címvédő nyitott az egyezkedésre, de inkább költene évente 250 milliót.

részletek

Sivár jövőtől kell megmenteni a Williamst

Tárt karokkal várja Frank Williams gárdája, hogy a Liberty Media újratervezze az F1-et. A csapatvezető-helyettes szerint enélkül a középtávú túlélési esélyeik haloványak.

részletek

2021: Költséglimit, egyszerű motorok, egységes alkatrészek

Bahreinben a Liberty Media közölte a csapatokkal, hogyan tervezi a sport jövőjét 2020 után. Továbbra is csak körvonalakat ismerünk, az egyezkedés pedig csak ezután következik.

részletek

Kvalifikációs futam jöhet az időmérő helyett

A Formula-1 tulajdonosai újabb ötletet agyaltak ki, hogy nézőket csalogassanak a sportba: a rajtsorrendet egy sprintfutam váltaná fel – a csapatok véleményét kérdőívben kérték ki.

részletek

Vettel nem érti a Liberty változtatásait

A négyszeres F1-es világbajnok sajnálja, hogy nincsenek többé rajtrácslányok, de a későbbi rajtidőpontok értelmét sem látja át – viszont van olyan újítás, ami a német tetszését is elnyerte.

részletek

Lassan megszületik a megoldás az előzések problémájára

Amikor az F1 új vezetésében tavaly Ross Brawnnak is kulcsszerepet adott, elsődleges céljuk az volt, hogy a sportág technikai oldalát is megreformálják - a szakember már most látja a fejlődést az előzésekkel folytatott kutatások terén.

részletek

Ferrari: Hajítsuk ki az összes szabályt

A legendás olasz márka elnöke úgy véli, a Formula-1 túlszabályozott, emiatt pedig a mérnökök számára semmi mozgástér nem marad új ötletekre. Sergio Marchionne ki is vágná az ablakon a szabályokat.

részletek

Wolff új helyszíneket vár a Libertytől

2017-ben váltotta le az amerikai vezetés Bernie Ecclestone-t, az F1 addigi urát. Toto Wolff reméli, hogy a Liberty Media az új szabályok mellett a versenynaptárat is átalakítja.

részletek