Gumi
Kik a legjobb gumikezelők? Isola elmondta
Az F1 hivatalos gumiszállítójának, a Pirellinek a főnöke három versenyzőt emelt ki, amikor arról kérdezték, kik bánnak a legjobban az abroncsokkal – de közülük is főleg egy valaki nyűgözte le.
részletekAz autósok egyre nagyobb aránya tér át a négy évszakos gumiabroncsra
A Bridgestone szakértői szerint 2020-ban a járványhelyzet alatt kevesebbet autózók abroncshasználati szokásainak megváltozása is növeli a négy évszakos gumiabroncsok iránt évek óta bővülő hazai keresletet. Az évről évre tapasztalható növekedés elsősorban a folyamatos új technológiai fejlesztésekből eredő minőségjavulásnak köszönhető. Eközben a nyári és téli gumikból idén januártól szeptemberig kevesebb fogyott 2019 azonos időszakához képest. A 2020-ban eladott abroncsok 5,5 százaléka volt négy évszakos, és az év hátralévő részében ez az arány várhatóan még tovább fog növekedni.
részletekA Goodyear nyerte az Auto Express nyáriabroncs-tesztjét
Az Egyesült Királyság legnépszerűbb heti autós magazinja, az Auto Express. A magazin közzétette éves nyáriabroncs-tesztjének eredményeit, melynek győztese idén a Goodyear lett.
részletekPodcast: 10 pusztító közhely az F1-ről
Ugye nektek is égnek áll a hajatok, ha valami éktelen ökörséget hallotok az F1-ről? Ez nem sport, csak aludni lehet rajta, és így tovább… Összeszedtük és ízekre téptük azt a 10 mondatot, amitől felforr az agyvizünk!
részletekÍgy gondozzuk az abroncsokat, ha a vírus miatt nem autózhatunk
Mintegy 2,2 millió autót, azaz a személygépkocsik 60-70%-át nem, vagy alig használják tulajdonosaik a koronavírus-járvány miatti korlátozások okán.
részletekEzekre figyelj oda télen az autód megóvása érdekében!
Magyarországon szerencsére ritkán fordulnak elő extrém időjárási viszonyok, azonban a téli hónapokban szinte mindig meg kell küzdenie a mínuszokkal az autósoknak.
részletekTESZT: Eléggé ismered az autógumikat?
A biztonságos autó üzemeltetéséhez hozzátartozik a gumiabroncsok ismerete. Ha kellően jól ismerjük az autónkat és annak szükségleteit, a gumik, a futómű és végső soron az egész autó élettartama meghosszabbodik.
részletekVettel: A gumik miatt szenvedünk
Sebastian Vettel elismerte, hogy a Ferrari mégsem olyan versenyképes, mint az a téli tesztek alatt tűnt. Ennek legfőbb okát az autó gumikezelésében látja a négyszeres világbajnok.
részletekDrasztikusan jobban kopó Pirellik jöhetnek jövőre
Az F1 vezetői azon igyekeznek, hogy minél több izgalmat vigyenek a sportba. Ennek érdekében az abroncsok kopásának mértéke alaposan megnőhet 2020-tól, a Pirelli azonban ezt nem szeretné.
részletekA csapatok félnek a Q4-es ötlettől
Egy új kezdeményezés szerint a jövőben nem három, hanem négy részre osztanák az időmérő edzést, ám az istállók szerint ehhez túl kevés abroncsot kapnak, így vonakodnak támogatni.
részletekGrosjean ellenzi a Pirelli korlátozásait
Túlszabályozottnak érzi a Haas pilótája a gumik használatát, azt szeretné, ha a Pirelli kevésbé szólna bele a beállításokba. A szezonnyitón a pilóták szövetségét is megpróbálja maga mellé állítani.
részletekA gumik csatája: melyik a jobb?
Három egyforma Suzuki Vitarát próbáltak ki középkategóriás, illetve prémium téli gumival, valamint egy négy évszakos abronccsal - vajon melyik hogyan tapad csúszós körülmények között?
részletek