Erőforrások
Hangosabb és teljesen új F1-es motorok jöhetnek 2030-tól?
Stefano Domenicali F1-vezérigazgató elhintette, hogy az évtized végén akár a hibrid erőforrásoknak is búcsút inthet az F1.
részletekBejelentés: Így változik a sprinthétvégék lebonyolítása
Ülésezett az F1 Bizottság: módosul a sprintformátum, növelik az egy szezonban használható motorok számát, változik a DRS-használat – itt vannak a döntések.
részletekSajtó: Beindíthatta 2026-os F1-es motorját a Ferrari
Olaszországból származó értesülések szerint komoly mérföldkőhöz érkezett a Scuderia az új szabályok szerint tervezett erőforrás első változatával.
részletekNagyobb beleszólást kap a McLaren a Mercedes motorjaiba
Zak Brown elárulta: az új megállapodásuk része, hogy szorosabb lesz az együttműködés a fejlesztés során. Elismerte: beszéltek más F1-es gyártókkal is.
részletekFIA: Nem marad motor nélkül az Andretti
Mohammed ben Sulayem FIA-elnök rámutatott: szabály kötelezi a legkevesebb csapatnak F1-es erőforrást szállító gyártókat az ellátásukra.
részletekNem tárgyal motorokról a Red Bull-lal a McLaren
Bár voltak pletykák, Andrea Stella határozottan cáfolta, hogy jelenleg egyeztetések zajlanának – a Mercedesszel vannak előrehaladott állapotban.
részletekSajtó: Közel az Aston–Honda megállapodás
Egyre valószínűbb, hogy a Honda a 2026-os teljes F1-es visszatérés mellett dönt – s ha ez így lesz, az ezzel gyári státuszba előlépő Aston lehet a partner.
részletekMár idén teszteli első prototípus F1-es motorját az Audi
Sanghajban osztott meg friss részleteket a 2026-ban a Sauber gyári motorpartnereként érkező német gyártó: zajlanak a fejlesztések minden téren.
részletekSajtó: A Red Bull-lal állhat össze a McLaren?
A Honda-hírek után itt a még meredekebb pletyka: nem kizárt, hogy a wokingiak a Red Bull Powertrains és a Ford erőforrásait használnák 2026-tól az F1-ben.
részletekVizsgálja a 2026-os motoropcióit a McLaren
Bár elégedettek a Mercedesszel, rajta tartják a szemüket a többi lehetőségen annak kapcsán, milyen erőforrással szerepeljenek 2026-tól az F1-ben.
részletekAz F1 lekésett a BMW-ről
Nagyon határozott oka van annak, hogy miért nem kíván német riválisaihoz hasonlóan az F1-ben szerepelni a BMW.
részletekAz Alpine-nál örülnek, hogy már nem kell motort adniuk a Red Bullnak
Matt Harman, az Alpine csapatának műszaki igazgatója árulta el, hogy bár van rossz oldala is annak, hogy a francia istállónak nincs partnercsapata, összességében jobb nekik így.
részletek