Capelli
Tehetségek, akik élcsapatnál csak szenvedtek I.
A Formula-1 történelmében többször is előfordult, hogy egy középcsapatnál kitűnően teljesítő pilóta amint igazán versenyképes technikát kapott, csak árnyéka volt önmagának és szenvedett.
részletekÉrdekességek a Francia Nagydíj előtt
28 év után tér vissza a mezőny Le Castellet-be, tíz év kihagyás után pedig Franciaországba. Több statisztikát is összegyűjtöttünk a Francia Nagydíj előtt, ami igencsak meghökkentő lehet.
részletekA Mercedesnek német, a Ferrarinak olasz pilóta nem kell
Valamiféle átok ülhet a nemzeti csapatokon a Formula-1-ben, mert az utóbbi évtizedekben Rosberg kivételével a Mercedes német és a Ferrari olasz pilótái mind csúnyán elvéreztek.
részletekAmikor az autód megbízhatósága pocsék
Sokan sajnálják idén Fernando Alonsót és Max Verstappent a számtalan technikai hiba miatt. Voltak esetek, amikor ennél sokkal rosszabbul jártak pilóták, köztük világbajnokok is. Ilyen, amikor az autód nem enged.
részletekA Ferrarinak hála óriási ugrás a monzai nézőszámban
Dörzsölhetik a tenyerüket az Olasz Nagydíj szervezői, ugyanis a Ferrari istálló visszatérése az élre azonnal magával hozta azt is, hogy özönlenek a nézők Monzába, megnézni a vörös autókat.
részletekA legváratlanabb dobogós helyek II.
Számos alkalommal fordult elő a Formula-1 történetében, hogy egy gyengébb autóval futamot nyertek. Voltak egészen elképzelhetetlen dobogós helyek is az elmúlt 40 évben. Gyűjtésünk második részét olvashatjátok.
részletekRetro – Egy kiscsapat sztárrá válik egy napra
Az F1 történetének egyik legkülönlegesebb egynapos feltámadása. Az előző nagydíjra a csapat egyik pilótája sem tudta kvalifikálni magát, két héttel később pedig kis híján a győzelem is összejött.
részletekAlesi a Ferrari győzelmét várja, mások óvatosabbak
Jean Alesi úgy érzi, hogy korábbi F1-es csapata, a Ferrari most már készen áll a világbajnoki cím megszerzésére és Kínában is kiválóan fog menni. Más szakértők még nem bocsátkoznak ilyen jóslásokba.
részletekMéltán Elfeledve – Kings for a day
Bár mai csapatunk olyasmit tett, mint senki más a sorozat szereplői közül, hiszen második helyet szereztek egy futamon, az összteljesítmény mégis a Méltán Elfeledett istállók közé sorolja őket.
részletekA fehér szín rossz ómen a Ferrarinál?
Az olasz istálló korábbi F1-es pilótája, Ivan Capelli szerint a 2016-os autó festése nem hoz jó eredményt - hiába voltak sikeresek a hetvenes években, a fehér szín legendája azóta született meg.
részletek„Monza, Indianapolis és Le Mans egy szint”
Nagy butaság lenne kivenni az olasz pályát a versenynaptárból, olyasmi, mintha az IndyCar az Indy 500-at veszítené el – hangzik egy korábbi F1-es világbajnok, Damon Hill álláspontja.
részletekMonza nem akar Imolával osztozkodni
A közelmúltban felmerült, hogy az Olasz Nagydíj legendás helyszíne úgy tudna az F1-ben maradni, ha ezentúl Imolával felváltva rendezne versenyt. Őket azonban nem érdekli ez a lehetőség.
részletek