1990-ben a Leyton House-March istálló vitte véghez ezt a csodát. Mexikóban még 4,3 másodperc lemaradással a legjobb 26-ba sem tudtak bekerülni az időmérőn, így a futamon el sem rajtolhattak. A frissített aero-csomag azonban annyira jól sikerült, hogy Franciaországban Capelli a 7. kockát szerezte meg 0,9 másodperc hátránnyal, a versenyen pedig mindkét Leyton House csodálatosan futott.
A kvalifikáción Nigel Mansell szerezte meg a pole pozíciót Gerhard Berger és Ayrton Senna előtt, Prost, szokásához híven nem nyomta túlzottan szombaton, a negyedik kocka bőven jó volt neki. A két March (Ivan Capelli és Mauricio Gugelmin) határozott egyedül úgy, hogy a forró körülmények ellenére kerékcsere nélkül próbálják teljesíteni a nagydíjat. Ez remek húzásnak bizonyult.
A rajtnál Berger jött el a legjobban, mögötte Mansell, Senna, Nannini és Boutsen következett, Prost kifejezetten rosszul rajtolt, csak a hatodik helyen haladt jó ideig. Capelli tudatosan visszafogta magát, visszaesett a 10. helyre, de kímélte az abroncsait. A bokszmunkák után alaposan összekuszálódott a mezőny, Ivan Capelli az élre állt, mögötte csapattársa, Gugelmin, majd a jó ütemben cserélő Prost minden más kerékcserés versenyző elé keveredett.
Prost sosem volt híres a kapkodásáról, kivárta a megfelelő előzési helyzetet egészen az 54. körig. Sajnos Gugelmin végül a harmadik helyet is elvesztette, mivel három körrel később az addig remekül működő Judd-erőforrás megadta magát. Prost Ferrarija felzárkózott Capellire, de hiába támadta hosszú körökön keresztül, nem bírt az olasszal. Capelli motorja az egyenesben elég erős volt, a gumijait pedig megfelelően kímélte ahhoz, hogy a verseny végén is jól tapadjon.
A Leyton House óriási csoda küszöbén állt, ám Capelli motorja is elkezdett rendetlenkedni mindössze három körrel a vége előtt, Prost köszönte szépen és megelőzte őt a hosszú egyenes végén. Az olasz pilóta még a hibás motorral is meg tudta őrizni második helyét Ayrton Senna előtt, így a Leyton House March az elszalasztott győzelem ellenére is hatalmas bravúrt hajtott végre. Pontot szerzett még Piquet, Berger és Patrese.
Prost pályafutása 42. győzelmét szerezte meg, ráadásul hazai közönség előtt. Akkor még nem tudhattuk, de ez volt a Leyton House utolsó dobogós helye (ezen a néven az egyetlen), ahogy Ivan Capellinek is, korábban 1988-ban állt kétszer a pódiumon a fiatal olasz.
Hogy mekkora meglepetés is volt a két March Paul Ricardban látott produkciója, az is mutatja, hogy ugyan itt még több, mint a fél szezon hátravolt, év végéig már csak egyetlen pontocskát gyűjtött a csapat Gugelmin révén, mert ugyan voltak biztató teljesítményeik, de a versenyautó megbízhatósága csapnivaló volt. Ezen a napon azonban Ivan Capelli volt a sztár.