BoP
„A BoP katasztrófát és csődöt jelentene az F1-nek” – Wolff
A Mercedes F1-es csapatvezetője nem veti el a motorteljesítmény-kiegyenlítés lehetőségét, ám a sport szellemiségében kell mindennek történnie.
részletekLenullázták a kemény munkánkat – Toyota
Nem örül az utolsó pillanatos BoP- és szabálymódosításnak a WEC eddigi futamait uraló, Le Mans-ban viszont a pole-ról lemaradó japánok csapatigazgatója.
részletekKategóriák, BoP, új szabály – amit Le Mans-ról tudni kell
Jön a centenáriumi Le Mans-i 24 órás: összegyűjtöttük a legfontosabb információkat a géposztályoktól a lebonyolításon át az új SC-procedúráig.
részletekBelenyúlnak a BoP-ba Le Mans előtt
Négy Hypercar-autó minimumsúlya is változik a legendás 24 órásra: a legtöbbet az eddigi három futamot megnyerő Toyota „hízik” Le Mans-ra.
részletekWTCR: Nem lesz több trükközés a súlyokkal
A 2020-as túraautós szezon előtt egy fontos változást vezet be a széria, ami könnyedén hatással lehet a versenyek képére. A fiatal pilótákat is érinti egy módosítás.
részletekTarquini: Ha így marad a BoP, vége a bajnokságnak
A ningbói futamok után ismét fellángolt a vita a Lynk & Co által kapott engedmények miatt: Yvan Muller és Gabriele Tarquini még a hivatalos sajtótájékoztatón is szócsatába keveredett emiatt.
részletekMichelisz szerint két tizeden belül a teljes mezőny
Hallatlanul szoros küzdelmet jósolt a WTCR e hétvégi, Slovakia Ringen sorra kerülő hétvégéjére Michelisz Norbert, köszönhetően a Balance of Performance hathatós közbenjárásának.
részletekWTCR: Máris hátrányban a Hyundai?
A címvédő Tarquini és Michelisz is úgy vélik, javarészt a BoP miatt nagy hátrányba került a koreai márka. Egyenesbeli sebességkülönbségről beszélnek, az olasz már most úgy érzi, az első futamokon nem lesznek versenyképesek.
részletek