24 ÓRÁS FOLYAMATOS KÖZVETÍTÉSÜNK IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!
A #6-os Toyota egy megforgást és egy esetlegesen ezzel összefüggő szerelést követően többkörös hátrányba került, s bár a harmadik helye nem forog veszélyben, a győzelemért vívott csata gyakorlatilag elúszott számukra, hacsak nem kerül bajba az eddig egyaránt hibátlan testvérautó, illetve a #2-es Porsche. Előbbi vezet, Nakajima szűk félperces előnnyel gazdálkodhat Neel Janival, a Porsche befutóemberével szemben. A két Audi hátránya hatalmas, igazi csőd számukra ez a Le Mans, a 4-5. helyet csak az #1-es Porsche egyetlen, de hihetetlenül sokba kerülő meghibásodásának köszönhetik.
Az LMP2-ben a Signatech Alpine már csak elveszíteni tudja ezt a Le Mans-t, hiszen körülbelül egykörös előnnyel vezet a G-Drive autója előtt, melynek több apró gondja volt a verseny során. Két orosz egység lehet a dobogón, a G-Drive mögött három kör hátrányban lévő SMP #37 (Petrovék) újabb két körrel vezet a Strakka előtt.
A P2-ben tehát valószínűleg már eldőlt a verseny, ellentétben a Pro-val, ahol 22 óra versenyzés után a #68-as Ford és Dirk Müller 37 másodperccel vezet a Risi Ferrarija előtt, melyet Giancarlo Fisichella hoz a célig – a volt F1-es pilóta megindíthatja utolsó támadását karrierje harmadik Le Mans-i kategóriagyőzelméért. A Dixon-féle #69-es Ford is egy percen belül van, de az elcsúszott taktika miatt nem kizárt, hogy nekik egy plusz tankolásuk lesz.
Az amatőrök közt még jobban áll az amerikai Ferrari, a Scuderia Corsa által nevezett #62-es autó ugyanis szűk egykörös előnnyel vezet az AF Corse becsületéért küzdő #83-as egység előtt, míg a harmadik helyen a sokáig vezető Proton Porsche áll Heinemeier Hanssonnal – a 911-esek egyik kategóriában sem bírtak a Ferrarikkal.
Több kieső volt az elmúlt órákban is, a Manor baleset, a tegnap egy ideig vezető #98-as amatőr Aston pedig műszaki hiba miatt adta fel a versenyt.