A Le Mans 5. órájában a #8-as Audi és az #5-ös Toyota is némi időveszteséget kényszerült elkönyvelni a fő riválisokkal szemben, miután Jarvis autójának ajtaja beragadt az egyik kiállás során, míg Davidson egyik szett abroncsát vibráció miatt egyetlen kör után lecserélni kényszerült. Az #1-es Porsche Webberrel utolsó kiállása előtt bő félperces előnnyel vezetett Kobayashi Toyotája előtt, csakhogy mivel a Toyota minden etapja egy körrel tovább tart, 14 körös, a verseny teljesen nyitott – nem is beszélve a hátralévő 19 óráról...
Az LMP2-ben remekült állt az újonc Manor #44-es autója, ám Matt Rao megforgott vele, s így több pozíciót veszítettek, jelenleg csak a 4. helyen állnak 51 másodperc hátrányban az élen álló Thiriet #46 mögött, mely két Le Mans-i ezüstérem után vette célba a végső győzelmet. A kiállások kissé elcsúsztak egymáshoz képest, jelenleg az első négyben sincs G-Drive-autó, de ez rövidesen változni fog.
A Próban az első négy helyezett bő fél percen belül van öt óra elteltével: jelenleg Joey Hand vezet (Ford #68) Stefan Mücke (Ford #66), Scott Dixon (Ford #69) és Matteo Malucelli (Risi Ferrari #82) előtt. A Ford számára remekül alakul tehát a Le Mans-i visszatérés. Az amatőrök közt Porsche-fölény: a KCMG #78-asa vezet a Proton #88-asa előtt – a harmadik helyezett Aston #98 lemaradása jelentős.
Hivatalosan még nincs kieső a versenyben, de a Proton Dunlop-kanyarban összetört #89-es amatőr Porschéje már szinte biztosan nem fogja folytatni a Le Mans-t.