Raikkönen a leggyorsabb volt a Q1-ben, a Mercedesek mögött maradt a Q2-ben és a negyedik helyen állt a Q3-as első köre után, ám mégis rosszra fordultak számára a dolgok. Amikor a kvalifikáció után megkérdezték, hogy szerinte elég gyors lehetett-e volna utolsó körében ahhoz, hogy elcsípje az első rajtsort, így felet:
"Igen, úgy gondolom, hogy benne lett volna az autóban. A hétvége kezdetén még szenvedtem egy kicsit, de mára változtattunk az autón és utána minden simán ment. Végre megfelelt az ízlésemnek, ami jó érzés volt néhány nehéz hétvége után. Aztán az utolsó köröm előtt műszaki hibám támadt, ami igazán kár, mert szerintem nagyon erősen szerepelhettünk volna ma."
A finn a mérnökeivel az egész szezonban küszködött azzal, hogy a saját stílusához igazítsák az autót, és sajnálja, hogy most sem tudta kihasználni ennek előnyeit, mivel a motor problémái miatt le kellett mondania utolsó mért köréről.
"Nem tudom, mi volt a probléma, de semmilyen adat nem érkezett róla a bokszba, ezért úgy gondoljuk, hogy valamilyen elektronikai meghibásodás történt. Amikor ráléptem a gázra, kihagyogatott a motorerő. Remélhetőleg nem túl komoly a probléma, de sajnos ahhoz elég nagy volt, hogy ma megzavarja a munkánkat" - bánkódott Raikkönen.