Legyen szó safety caros szakaszokról, piros zászlókról, vagy éppen nehéz körülményekről, Lewis Hamilton nem ingott meg, és pályafutása 52. győzelmét zsebelte be Interlagosban. „Először is szeretném megköszönni a rajongóknak, hogy végig kint álltak az esőben, és itt maradtak” - kezdte nyilatkozatát a futam után Hamilton. „Ami azt illeti, nyugodtan autóztam végig, hiszen amikor esik, általában jól alakul a napom. Ma mindenki számára nehezek voltak a körülmények, én pedig nagyon büszke vagyok a csapatra.”
A brit egyszer panaszkodott a 71 kör során, amikor azt észlelte, hogy befolyik a víz a sisakjába. „Ez volt az egyetlen drámai pillanatom, semmi gondom nem akadt ezenkívül, sem egy hiba, sem pedig egy megpördülés. Érdekes volt hallani a futam alatt, hogy mögöttem hányan forogtak meg. Ami Abu Dhabit illeti, harcolni fogok, és azt fogom tenni, amit eddig is. A csapat kiváló autót biztosít számomra, a következő pálya fekszik nekem, de most élvezni akarom a pillanatot, az itt aratott első győzelmemet. Ez éppen a 44. nagydíj itt, így szerencsés ez az együttállás. Szerintem ez volt az egyik legkönnyebb versenyem, hiszen meg sem pördültem, és nem volt semmilyen veszélyes pillanatom” - tette hozzá Hamilton.
A második helyen záró Nico Rosberg egy alkalommal remek reflexszel fogta meg kitörő autóját, de szintén sima versenyt futva ért célba a második helyen - előnye így 12 pontra csökkent Hamilton előtt a tabellán. „Nem az én szám íze szerint alakultak a dolgok, de Lewis kiváló munkáz végzett” - mondta a német. „Nagyon nehéz volt ilyen körülmények között versenyezni, így elégedett vagyok a második hellyel. Egyszer majdnem megpördültem, de aztán sikerült ottmaradni pályán - határon táncoltunk a körülményeket illetően, de a versenybírák jól döntöttek.”
Max Verstappen zseniális versenyt futott, a nap legjobb pilótája lett - eredményének értékét növeli, hogy a középmezőnyből zárkózott fel a dobogóra, a Red Bull taktikai melléfogása után. „Különösen az utolsó egyenesnél, dombnak felfelé volt nagyon csúszós a pálya, de sikerült Nicót megelőznöm - utána viszont majdnem beleálltam a falba” - nyilatkoztaa Verstappten. „De végül sikerült elkerülnöm a korlátot, továbbmentem, majd feltettük az intereket. Később aztán le kellett cserélni őket, de így is sikerült felérni a dobogóra.” A holland legtöbbször eltérő íveken autózott és előzött a mezőnyben, mint társai - a holland szerint azért, mert „ha mögöttük haladtam, nem láttam semmit! Szerintem az egész 50-50%-ban múlt a tehetségen és a szerencsén” - tette hozzá.