A finn versenyzőtől megszokhattuk, hogy rendre jól szerepel Belgiumban. Pályafutása során eddig itt négyszer is győzni tudott Spában, és miért ne ez a pálya lehetne az, ahol a Ferrari képes lehet áttörni idei nyeretlenségi sorozatát? Száraz körülmények között nyilván nem ez lesz a papírforma, de esőben bármi megtörténhet.
Raikkönen a belga helyszín jellemzésével kezdte nyilatkozatát: „Ez egy régi, hagyományos pálya, felfelé és lefelé vezető hegyekkel. Ebben tér el ez a helyszín a többitől, és abban, hogy az aszfaltcsík konkrétan a semmi közepén van.”
A 2007-es világbajnok még emlékszik az átépítés előtti utolsó kanyarra, de az új kombinációt sem tartja rossznak: „Kissé megváltoztatták az utolsó sikánt az elmúlt években, de ettől még élvezem ezt is. A TV-ből elég nehéz leszűrni, de amikor átmegy rajta az ember, igen meredek lett az a kanyar.”
A finn szerint az időjárás megviccelheti a pilótákat: „A körülmények is trükkösek lehetnek néha, de ezek általában jót tesznek az előzéseknek, és ez pedig a versenyzőknek és a nézőknek is kedvezhet.”
Raikkönen versenymérnöke, Adami is megszólalt az aszfaltcsíkkal kapcsolatban: „Véleményem szerint az Eau Rouge a legfontosabb kanyar ezen a pályán. A múltban is az volt. Itt a legnagyobb a nyomás, ahol 4G-s erőhatás éri a pilótákat. Éppen ezért ez elég nagy kihívás a versenyzőknek, mert érzik magukon a hatalmas erőhatást ebben a kanyarban, ami nagyon különleges számukra. Gyakorlatilag le és fel mennek lélegzetvétel nélkül.”