Akárcsak Spanyolországban, a Monacói Nagydíjon sem végzett a pontszerzők között a Haas, Romain Grosjeant a 13. pozícióban rangsorolták a hercegségben. Futama történetéhez hozzátartozik a Kimi Raikkönennel való incidense, csupán néhány körrel a biztonsági autó kiállását követően. Miután a finn eltörte első szárnyát a hajtűben, csak nehezen tudott befordulni a következő kanyarban, ezzel pedig kis híján a falba vezette a mellette haladó Romain Grosjeant. Bár a Haas nem sérült, Grosjean sok időt veszített, mire újra menetirányba állt.
„Kimi első szárny nélkül is vezetett tovább, és a korlátnak kényszerített engem. Tolatnom kellett, és ennyi is volt. Pozíciót veszítettem, a versenyem pedig tulajdonképpen véget is ért” – mondta a francia pilóta, aki egy lassabb autó mögé szorult be hosszú körökre. „Nehéz volt a Manor mögött, mivel egyetlen ív száradt fel, lehetetlen lett volna előzni. Úgy 60 kört tettem meg az autó mögött, és mindent megpróbáltam, ami tőlem telhető.”
„A jó hír az, hogy a karosszéria igen jól működött, és megfelelő beállítást sikerült találnunk. Massa előtt voltam az incidenst megelőzően, ezért pontokat szerezhettem volna, ami mesés lett volna annak fényében, honnan indultam” – folytatta a 15. helyről induló Grosjean, utalva arra, hogy Felipe Massa ért célba a 10. pozícióban.
A futam közben is ingerülten rádiózó Romain Grosjean nem volt lenyűgözve korábbi csapattársa megmozdulásától, ami jól látható a verseny után készült interjúban is. Mikor megkérték Grosjeant, részletezze problémás napját, beszédes fintorok kíséretében ennyit mondott: „Kimi”, majd szünetet tartott, mielőtt folytatta.
Q: "Romain, a frustrating day. Talk us through it."
— Formula 1 (@F1) 2016. május 29.
A: "Kimi."#F1 #MonacoGP https://t.co/dOeWTAkaEc