Bár a melbourne-i és a bahreini pálya is eltér egymástól, a kínai aszfaltcsíkon ismét másra lesz szükség, mint eddig - a gumik és a beállítások, valamint a versenystratégiák is változhatnak. A Mercedes szerint az eddigieknél is izgalmasabb lehet a vasárnapi futam, de a taktikázás már szombaton el fog kezdődni.
"A kínai pálya teljesen más lesz majd a gumik szempontjából, mint Melbourne, vagy Bahrein volt" - nyilatkozta Paddy Lowe, a Mercedes technikai igazgatója. "Stratégia szempontjából érdekes lesz, mert bár ugyanazok a keverékek állnak rendelkezésünkre, itt most használhatjuk először a szuperlágyat és úgy fest, hogy az időmérőn és a versenyen nem ugyanaz lesz a megfelelő. Emiatt sokkal extrémebb lesz" - fűzte tovább.
"Mindenki a szuperlágyat használná az időmérőn, de lehet, hogy a versenyen az csak öt kört bír. Sok adatot kell gyűjtenünk pénteken, a stratégiák pedig ettől izgalmasabbak lehetnek. A körülmények is elég megjósolhatatlanok, lehet forróság, de lehet olyan hideg is, mint Belgiumban. Nagy kihívás lesz a beállítások és a stratégiák miatt is. Ezzel együtt szeretünk ide jönni, mert a város szép és itt általában jól teljesítünk, az utóbbi négy futamból háromszor is győzni tudtunk és mind a négyszer pole-t szereztünk" - tekintett vissza, de egyúttal előre is Lowe.
"Alig várjuk már, hogy a pilótáink összecsapjanak egymással és a Ferrari versenyzőivel is Kínában" - zárta gondolatait a Mercedes szakembere.