Amikor a Red Bull az F1-ből való kiszállással fenyegetőzött tavaly, a diskurzus részét képezte az is, hogy a gárda mennyit tesz az a sportág népszerűsítéséért világszerte. A hagyományos, utcai bemutatók mellett több alkalommal is szokatlan helyszínekre vitt F1-es gépekkel újabb és újabb közönségeket sikerült megnyerniük (ezekből a bemutatókból tavaly mi is összeszedtünk egy csokorra valót), nem mellesleg a márkához hűen tovább erősített extrém és fiatalos arculatukat.
A legutóbbi show helyszínéül a kitzbüheli lesiklópályát választották Ausztriában, a síközpontot és a júliusi Osztrák Nagydíjat reklámozva. A show-hoz a Red Bull család legfiatalabb toppilótáját választották Max Verstappen személyében, így minden adott volt egy remek bemutatóhoz - a holland lubickolt a 3500 megjelent néző előtt, keményen odatette hóláncokkal felszerelt autóját (ilyet se nagyon láttunk még!), a 2011-es RBR-Renault-t, a Red Bull és Kitzbühel is megkapta a maga reklámidejét az eseményről készül látványos videóknak és fotóknak köszönhetően.
A Tiroler Tageszeitung értesülései szerint azonban 30 ezer eurós büntetés vár a csapatra, ugyanis nem kértek engedélyt a Kitzbüheltől arra, hogy a havas lejtőn bemutatózzanak. A térség elöljárója, Michael Berger szerint a szervezőnek hivatalos eljárás útján kellett volna benyújtania kérelmét a vezetőséghez, természetvédelmi okokból. Mivel az engedélykérés elmaradt, szinte biztos a büntetés - de ha úgy vesszük, az esemény marketingcéljai beváltak, ami talán megéri a Red Bullnak az összeg elvesztését…