Mivel egy óra szünetet sem tartottak a két futam között, a pálya a főversenyre is vizes maradt, noha az eső alábbhagyott és a körülmények határozottan javultak a korábbiakhoz képest. A mezőny továbbra is esőgumikon várta a rajtjelet, ezúttal pedig a friss győztes Ladák már az első három helyről figyelhették a piros lámpák kialvását.
Catsburg megőrizte a vezetést Tarquini előtt, így a két Lada ellépett az élen, Valente azonban a harmadik autóval ezúttal sem tudta tartani a ritmust két csapattársával. Először Michelisz Norbert talált utat mellette az első körökben, majd pedig a másik két Honda is levadászta őt. A japán márka autói a száradó pályán lényegesen jobban működtek, mint a viharos első futamon.
Michelisz sokáig még apró lépésekkel közeledett is Tarquinihez, végül azonban visszaesett, de a harmadik helyéhez így sem férhetett kétség, két csapattársa ugyanis messze mögötte járt.
A Citroenek viszont most gyengélkedtek, hiszen legelőkelőbb helyezésüket Jose Maria Lopez szerezte a 8. pozícióban befutva. Mögötte Bennani és Muller foglalták el az utolsó pontszerző helyeket, nekik azonban még komoly problémájuk akadt Ficza Ferenc képében, aki hatalmas tempóban zárkózott fel rájuk a verseny második felében. A kanyarokban küszködő Mullert hosszú körökön át üldözte, mire egy sikeres manőverrel végül meg tudta őt kerülni, és még itt sem állt meg, hiszen a Muller-előzéshez képest viszonylag könnyedén még Bennani mellett is elment a leintés előtt, ezzel a 9. helyen ért célba, és ténylegesen is megszerezte első idei pontjait, miután a hungaroringi hasonló eredményétől a héten megfosztották őt. A Zengő Motorsport pilótája ráadásul a futam leggyorsabb körét is megszerezte.
A teljes képet nézve azonban ez a hétvége a Ladáról szólt, akik hazai pályán tudtak végre felérni a dobogó tetejére, hiszen a két futamon Tarquini és Catsburg felváltva kísérték el egymást a kockás zászlóig. A holland ráadásul első győzelmének örülhetett a WTCC-ben.