DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 2. csütörtök
WTCC

Mérnöke is követi Micheliszt a gyári Hondához

Az elmúlt öt évben Bári Gergely dolgozott a magyar WTCC-pilóta mellett a Zengő Motorsportnál, a közös munkát pedig a gyári Honda-istállónál, a JAS-nál is folytatják.

Bári Gergely átigazolását Michelisz Norbert erősítette meg abban a cikkben, melyet ő maga írt blogján, a michelisz.hu-n, búcsúzva a Zengő Motorsporttól. A most 33 éves szakember 2007-ben került Zengő Zoltán csapatába, a WTCC-be pedig 2011-ben érkezett, azóta ténykedik töretlenül Michelisz Norbert mérnökeként. A magyar pilótát első évében a spanyol Arnau Niubo segítette, aki a HRT Formula-1-es csapatához igazolt a Zengőtől.

Mikor felmerültek az első pletykák, hogy Michelisz a Honda gyári alakulatánál, a JAS Motorsportnál folytatja, sokan magától értetődőnek gondolták, hogy a szakember is megy vele. A WTCC Blog a mérnökre hivatkozva említette meg, hogy az utóbbi időszakban Bári tekintélyre tett szert a Hondánál is, ahol bevonták a műszaki jellegű döntéshozatalokra, odafigyeltek meglátásaira, és még az autó fejlesztésében is fontos szerepet kapott.



„Sokszor kihangsúlyoztam korábban, hogy az eddigi WTCC-s eredményeimben fontos szerepet játszott az a lelki, baráti háttér, amelyet a Zengő Motorsport tagjai nyújtottak nekem. Ebből a szempontból sem maradok egyedül, hiszen a versenymérnököm, Bári Gergő követ engem a gyári alakulathoz. Én hiszek abban, hogy Gergő képességei alapján a mezőny legjobb mérnöke, és a Hondánál is elismerik a szakértelmét” – írta Michelisz a fent említett cikkben, hozzátéve, hogy mérnöke a kommunikáció szempontjából is fontos segítség lesz, hiszen sokkal szakszerűbben tudja tolmácsolni a Honda többi mérnökének a versenyző magyar nyelvű visszajelzéseit, mintha Michelisz angolul fogalmazná meg őket.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: