Azt mondja, nem sikerült lenyomnia egy Mercedes terepjáróval Norbit az autópályán! A cikkből kiderül, hogy egyébként a fiatalember 142-es intelligencia hányadossal rendelkezik! Ezt az utóbbit mégis, hogyan csinálta? Tudod mit, az utóbbit külön megkontrázom!
Először az idézet a cikkből: "A több lábon álló, 142-es IQ-val rendelkező Barkóczi az óriási súlyzók mellett a sebesség szerelmese is, Mercedes terepjárójában sokszor padlóig nyomja a gázpedált.”
"Történt, hogy elment mellettem egy Honda Civic, és arra gondoltam, hogy jobban tette volna, ha egy drágább és erősebb Accordot vesz, ezért utána eredtem, hogy megmutassam, milyen egy igazán gyors autó. A gázpedálra tapostam, és a következő emelkedő után már sehol nem volt, majd sikerült utolértem. De utána megint faképnél hagyott, pedig az én autóm 285 lóerős. Mesélem a sztorit másnap a teremben, és hamar kiderült, hogy a civices ugyanezt tette előttem;
„mint kiderült, az autót - egy vélhetően feltuningolt Civic R Type-ot - Michelisz Norbert autóversenyző vezette.”
Atyaég! Na, csak lassan! Szeretném megérteni, mi van. Ha tényleg ezeket mondta, akkor az görbe tükör az IQ-teszteknek!
Tehát, hogy lefordítsam: a kiemelkedő intelligencia hányadossal bíró élsportolót megelőzte valaki az autópályán. Ő arra gondolt intelligens módon, hogy megmutatja luxus Mercijét az illetőnek! Látnia kell, milyen egy gyors autó. Hiszen majd ha azt meglátja a tükörben, azonnal leesik neki, hogy egy Accord jobb lett volna, és talán megtörik!
Miért is? Miért kellett ezt megmutatni bárkinek is? Miért kell oktatást adni egy vadidegen embernek egy 285 lóerős Mercedes terepjáróból, miközben 142-es az IQ hányadosom? Mellesleg hazánkat képviseli a világ testépítő elitjében.
És pontosan mit is vezetett az az illető, aki így lehagyta? Feltuningolt R Type? Az mi az?
Norbi a legtöbbet egy piros és egy fekete 2.2 dízel Civicet használt a hazai vezérképviselet és a hazai kereskedői hálózat közreműködésével. Az zavarta meg emberünket, hogy piros? Jaj, meg a kerék! Jaaaj, nagy kerék volt rajta! Aha, akkor már értem, mi zavarta meg! Bocs, az akkor már fel van így tuningolva? Ennyi? Így utólag sajnálom, hogy nem ragasztottam rá egy Maruzsi Team matricát is, meg a váltókarra tekerhettem volna régi telefon zsinórt. Ez a kombó állítólag még 15 ló!
És akkor hősünk rátaposott 285 lóerőre és nem érte utol! Ühüm!
Vezettem ilyen autót, nem egyet. Ha így lenyomod a gázpedált 285 lónak, ott vagy a turbók összhangja, vagy nyolc henger indítja meg úgy a bódét, mintha egy gokartban ülnél. Egy két és fél tonnás tank játékszerré válik, és úgy megy, mint ami nem akar tudomást venni arról, hamar itt a leszabályozás... 6-7 másodperc a száz, és ennek kicsit több mint a duplája és kétszáz! Nem sikerült előzni mégsem. Huhh, mázli, úgy gondolom, így csak 245 ről kellett satufékeznie a vereség után, ha tényleg eddig kergette "Norbit" a parkettán koppanó gázpedállal. Szimpatikus nem? Mert szereti sokszor padlóig nyomni! Világos, akkor gondolom, lámpától lámpáig bőven tud menni százötven felett is, ahol csak megjön a kedve. Szuperjó!
Ezt azután elmesélte a konditeremben a haveroknak. Majd elmesélte hazánk egyik vezető internetes lapjának is. Ez pl. hány pont az IQ teszten? A teremben derült ki, hogy a titokzatos sofőr előtte már eldicsekedett a tettével, így már az is világos, Norbi vezette az autót! Mert Norbi ilyen dicsekvős, aki a közúton aláz, aztán nem győzi mesélni egy konditerem közepén, hogy ő mekkora Batman! Persze! Ezt tolja egész nap. Ez a közönségnek és a szponzoroknak is bejön, ja, így kell!
Amúgy nekem majdnem meg volt Britney Spears, de lehet, hogy nem ő volt!
Nézzük már meg Norbi szemszögéből a történetet. Úgy még viccesebb, ismerve Michelisz habitusát.
Szóval, miután üveghangon tiporta a nitrós Hondát Pécsig, berongyolt a koditerembe, ahogy szokott. Ott várták már a haverok, akik talán éppen 180 kilóval nyomtak fekve, amikor Norbi a haját tépve érkezett:
- Végig tötymörgött mögöttem kettőnegyven körül egy Mercedes terepjáró, de nem akármi, vagy háromszáz lovas volt. Azt hittem sose érek ide! Aztán gurgulázó röhögéssel a kézéből berúgja az öltöző szekrényébe a 180 grammos aranynyakláncát. Igen, igen! Pontosan ez Norbi! Felkap egy izompólót és kötözi a masnikat a rudakra. Ne má', hogy nem érezzük, hogy nincs ilyen sztori!
- Végig tötymörgött mögöttem kettőnegyven körül egy Mercedes terepjáró, de nem akármi, vagy háromszáz lovas volt. Azt hittem sose érek ide! Aztán gurgulázó röhögéssel a kézéből berúgja az öltöző szekrényébe a 180 grammos aranynyakláncát. Igen, igen! Pontosan ez Norbi! Felkap egy izompólót és kötözi a masnikat a rudakra. Ne má', hogy nem érezzük, hogy nincs ilyen sztori!
Norbi tényleg jár konditerembe, de nem a mellizmára gyúr. Spéci edzésterve van a nyak, váll, karok monoton terhelésére. Sok reflex-gyakorlat mellett, az egyensúlyra is komoly hangsúly kerül, személyi edzővel gyakorol. Mindezzel azt akartam mondani, aki ismeri Norbit, az tudja, nem lehet vele utcán versenyezni, végtelenül szerényen kezeli tehetségét és pontosan tudja, hogy felelőssége van, amikor vezet. Nagyobb, mint bárkinek. Soha nem tett, és nem is tesz ilyet. Vezet, mint mindenki, oda akar érni, mint mindenki. A versenyző licence nem érvényes az utcára.
Az viszont némileg kétségbe ejt, hogy Norbi nevével el lehet adni egy cikket, amihez valójában köze nincs. Annyit lehetett kiragadni belőle a címhez, hogy nem tudta a nyilatkozó lenyomni Micheliszt az autópályán. Ezt a tényt amúgy szinte minden magyar embernek be kell nyelnie, és szomorú, hogy benne meg csak ez az érdekes.
Végül eszembe jut Norbi egyik szellemes mondása, tőle tanultam. Így hangzik: "Hiába adsz fénykardot egy kecske kezébe, attól még nem lesz jedi!"