Első és ez idáig egyetlen diadalát 2010-ben, címvédőként szerezte, és azóta csak egy alkalommal sikerült pódiumra állnia: 2013-ban, amikor az első futamon másodikként végzett Michel Nykjaer mögött, pole-pozícióból indulva.
A második futam kevésbé alakult ilyen szerencsésen, hiszen a hetedik körben olyan szerencsétlenül ugratott át az egyik rázókövön, hogy a szemközti falban állt meg, magával rántva szegény Alex MacDowallt. 2014-ben aztán az évadnyitó második szabadedzésén, műszaki hiba miatt volt kénytelen leparkolni a menekülősávban, a nem messze mögötte érkező Gianni Morbidelli pedig pont akkor fékezte el magát, és komoly tempóval vágódott neki a Honda bal oldalának. Szerencsére egyik pilótának sem esett baja, de a Honda szerelői képtelenek voltak a hétvége hátralévő részére versenyre alkalmassá tenni a Civicet.
Az elmúlt futamok balszerencséi után érthető, hogy az olasz mért vélekedik úgy Marrakech-ről, mint egy olyan pályáról, ahol a véletlen az úr. „Marrakech egy utcai pálya, melynek rettentően magas rázókövei vannak, és itt versenyezni majdnem olyan, mintha lottóznánk” – idézte a veterán pilótát a WTCC hivatalos oldala.
A sportág mezőnye április 17. és 19. között vendégeskedik majd az afrikai országban.
Tarquini balszerencséje 2013-ban...
... és 2014-ben