Íme, a fotók, amin a kérdéses kerék, illetve itt már csak a féktárcsa látható. Ha nincs meghúzva az öt csavar, ami a kereket tartja, az már a felvezető körön érződik, vibrál, erősen „jelez” kisebb sebességnél is. És az első merészebb kanyarnál repül is, ahogy kell.
Esetünkben mind az öt tőcsavar hiányzik, amit nem lehet, nem becsavarni, azok ugyanis részei ennek az alkatrésznek.
A fényképeken láthatjátok az eredeti állapotot - a szerelt kereket a tőcsavarokkal.
Az alábbi kép közvetlen azután készült, hogy a fiúk eltávolították a kerék maradványait. A törés, mert valami csak volt, a rögzítési pontnál lehetett, ezért szakadhatott le a kerék, és ezért gyanakszunk anyaghibára.
Igen, sajnos műszaki sport, talán most fáj a legkevésbé. Sajnálom, hogy lassan jön az infó, de továbbra sincs net a pályán, probléma annál több, de lassan utolérjük magunkat.