Bár a szezonzáró versenyeket Makaóban még nem futották le, már garantált, hogy a Citroen három pilótája, Jose Maria Lopez, Yvan Muller és Sebastien Loeb végeznek a bajnokság első három helyén. A gyári csapat felállása emiatt változatlan marad jövőre is. „Teljes mértékben elégedettek vagyunk a versenyzőinkkel, ők pedig nem gondoltak arra, hogy bárhova máshova menjenek, ezért minden könnyen eldőlt” – árulta el Yves Matton, akinek versenyzői 21-ből 15 futamot nyertek idén.
Változás lesz azonban az idei szezonhoz képest, hogy a gyártónak jövőre már öt autója szerepel a mezőnyben. A két privát gépet Loeb csapata, a Sebastien Loeb Racing (SLR) kapja meg, amely jelenleg számos bajnokságban képviselve van, köztük az európai Le Mans-szériában, a Porsche Szuperkupában, valamint a francia Porsche Carrera Kupában.
„Nyilvánvaló döntés volt, hogy az SLR-nek bocsájtsunk két C-Elysée WTCC-t. A két autó felújított 2014-es karosszériát fog kapni, mindenfajta fejlesztéssel együtt, amit jövőre mutatunk be. Az már a csapat feladata, hogy véglegesítsék megállapodásaikat a versenyzőket illetően” – mondta Yves Matton, akinek azonban javaslata van Loebék részére. „Mindannyian együtt dolgozunk azon, hogy lehetővé tegyük Ma Qing Huának, folytathassa WTCC-s karrierjét a Citroennel. Az eredményei azt mutatták, hogy megérdemli az esélyt egy teljes szezonra.”
„Nem kellett túl sokat gondolkodnom, amikor ez a lehetőség adódott” – tette hozzá a kilencszeres ralivilágbajnok, Loeb. „Amióta megalkották, az SLR valódi szakértelemre tett szert a nemzetközi versenypályán, mind a GT-, mind a prototípus-versenyzésben. A WTCC egy új szakasz a csapat fejlődésében.”