A pilóta szokás szerint állandó társaival, Czeglédi Péter navigátorral és Ács László fedélzeti szerelővel vágott neki az ezúttal várpalotai központtal megrendezett, azonban a szokásos, klasszikusnak mondható területeket, például a legendás lőteret is magában foglaló derbinek. A dunaszentbenedeki alakulat szomorúságára a monstrumok mezőnye nem volt népes, a Scania-triónak kizárólag egyetlen, szintén hazai egységgel kellett megmérkőznie, ám sajnálatukra ez a különmeccs sem tartott sokáig.
Ugyan a nyitónapi penzumot egy baleset miatt törölték a kamionok számára, a hátralevő két nap így is tartogatott bőven kalandokat a Kovács, Ács, Czeglédi formáció számára. Szombaton kétszer 137 kilométer várt a kamionosokra, amelyet vasárnap két rövidebb, 82 kilométeres menettel vezettek le, s nemcsak a táv vagy a terepviszonyok, de a hőmérséklet is jócskán nehezítette a versenyzők életét.
„Mindig nagy öröm hazai pályán szerepelni, ráadásul ezúttal mindannyian ki voltunk már éhezve a versenyzésre” – mondta a pilóta, Kovács Miklós. „Az itteni pályákon mindig nagy élmény száguldozni, és bátran mondhatom, hogy kalandokban ezúttal sem szenvedtünk hiányt. Sajnos idén minimális volt a kamionos mezőny, egyetlen ellenfelünk is hamar búcsúzott, de ez cseppet sem szegte kedvünket. Mivel idén a szokásosnál kevesebb versenykilométer van bennünket, arra törekedtünk, hogy folyamatosan fokozzuk a tempót, ami sikerült is. A tervek szerint januárban újra visszatérünk a nemzetközi hadszíntérre, így ez a futam a felkészülésünket szolgálta, volt lehetőségünk arra, hogy kipróbáljunk különféle új megoldásokat és beállításokat. Kellemes versenyhétvégén vagyunk túl, és nagy öröm számunkra, hogy idén is mi vihettük haza a kamionosok győzelmi serlegét a Hungarian Bajáról.”
A Qualisport Racing negyedszer diadalmaskodott a hazai Világkupa-forduló kamionos mezőnyében: a Scania alakulat korábban 2010-ben, 2017-ben és 2018-ban bizonyult a legjobbnak a legnagyobb versenyjárművek között.