Rendkívül zsúfolt ám annál sikeresebb szezonvégi hajrát tudhat maga mögött a GarZone Racing, hiszen a tereprali minden válfajában aratta a babérokat. Kezdésként augusztus közepén nagy sikerrel megrendezték Magyarország egyik legkiemelkedőbb autóversenyét, a Tereprali Világkupa sorozat idei hetedik állomását, a Hungarian Baját. Az idei versenyre a szervezők, a versenyzők, na és a nézők legnagyobb örömére visszatért a 2015-ös Dakar Rally győztese és a HunGarian Baja címvédője, Nasser Al Attiyah, aki a Toyota után a Minit is győzelemre vezette a veszprémi pályákon.
A világkupa futam előkészületei egész éves elfoglaltságot jelentenek, ezért joggal gondolhatnánk, hogy a verseny után jöhet a jól megérdemelt pihenés, de szó sincs erről! Garamvölgyi Zoltán ugyanis örömmel tett eleget az immár háromszoros magyar bajnok Fazekas Károly felkérésének és augusztus utolsó hétvégéjén a BMW X6 navigátoraként sikerrel teljesítették a Világkupa sorozat lengyel állomását, a Baja Polandot. A hab azonban csak ezek után került fel a GarZone Racing tortájára, miután Garamvölgyi Zoltán rendezőként és navigátorként is sikerrel szerepelt, elérkezettnek látta az időt, hogy a Tereprali Országos Bajnokság idei szezonzáró futamán pilótaként is bizonyítson és a Korda Racing Nissan Quashqai-jával benevezett a nagykállói HOFEKA Kupára.
A siker sztori a nyírségben is tovább íródott, Garamvölgyi alkalmi navigátorával, Kerék Balázzsal a megilletődés legapróbb jeleit sem mutatta a verseny első napján, sőt! Zoliék szárnyaltak a Nissannal a homokos pályákon, a szombati versenynap során az öt szelektív szakaszon háromszor autóztak abszolút időt és Korda Erikkel az első helyért vívtak harcot. A verseny felénél alig néhány választotta el a két párost az első két helyen, miközben a két bajnoki címért harcoló párost már sikerült lerázniuk.
A befejező napon ugyan elmaradt a késhegyre menő küzdelem a győzelemért, Garamvölgyi kockáztatás helyett inkább a célba érkezésre törekedve karcmentesen célba vitte a Nissant és pályafutása eddigi legjobb eredményét, az abszolút második helyért járó pontokat könyvelte el. „Nagyon jól indult számunkra a HOFEKA Kupa, megszereztük az első szakaszgyőzelmet, majd vezettük is versenyt, de egy bal hátsó defekt miatt egy picit visszacsúsztunk a nap végére.” – emlékezett vissza Garamvölgyi Zoltán. „Vasárnap reggel alva jártam a pályán, nem versenyeztünk az első helyért, mert egyikünk valamelyik fa tetején végezte volna. De nem is egy jó helyezés volt a cél, a lényeg, hogy nagyon jót játszottunk a magunk és a nézők örömére. Gratulálunk a Fazekas - Szenáki párosnak a bajnoki címhez és a Korda - Csató párosnak a versenyen elért győzelemhez.” Jó lenne jövőre több ilyen jó hangulatú versenyen részt venni, de a Családom és a munkám továbbra is prioritást élvez. Ha lesz idő és szabad autó, akkor néhány versenyt tervezünk 2016-ban is, de most a Nyirádi Motorsport Centrum életre keltésére és a HunGarian Baja életben tartására koncentrálok. Köszönöm az idei évet a Reklámpartnereimnek, Szabó Barbinak, Kerék Balázsnak, Korda Eriknek, Csató Attilának, Lakinak, Gabibának, Zsoltinak, Lacinak, Sixnek és Gál Babának. Jó móka volt!
Az idei évnek azonban még egyáltalán nincs vége! Fazekas Karcsival visszatérünk a világkupára és rajthoz állunk a Dakar Rally főpróbájaként is ismert Marokkó Rallyn. Ezen a versenyen egyetlen reális célunk lehet magunkkal szemben, megtanulni végigmenni rajta. Az egész csapat eddigi legnagyobb sportszakmai kihívása elé tekint.”