Az UNIQA Sandlander Team sajtóközleményében a következőket olvashatjuk:
„A Sandlander Management Kft. és az UNIQA Sandlander Team azonnali hatállyal megszünteti együttműködését Sebestyén Sándor autóversenyzővel.
Noha a pilóta az elmúlt években két Dakart teljesített a csapattal (mindkettőt kategóriája hetedik helyén), kiváló eredményt ért el a Selyemút Ralin (kategória harmadik hely), az együttműködés évei alatt kétszer szerzett magyar bajnoki címet a T2-es mezőnyben; ennek ellenére a csapat értékrendbeli összeférhetetlenség miatt nem folytatja vele a közös munkát.”
Már az ókori rómaiak is úgy tartották, hallgattassék meg a másik fél is, ezért Mészáros Sándor kollégánkon keresztül nyomban felkerestük a pilótát, Sebestyén Sándort is, aki a következőket mondta el érdeklődésünkre:
„Másként látjuk, másként ítéljük meg azt, ami az idei Dakar Ralin történt. Arról még nem döntöttem, hogy milyen irányba haladunk tovább, hogyan folytatom versenyzést. Erről leghamarabb akkor lehet szó, amikor visszaérkeztek a járművek Dél-Amerikából. Előreláthatólag ez a jövő héten történik meg."
Távol álljon tőlünk, hogy kívülről, kevés információval a birtokunkban véleményt formáljunk a történtekről, vagy csámcsogjunk a kialakult helyzeten, ehelyett egyszerűen csak sajnálatunkat szeretnénk kifejezni, mert az elmúlt években úgy éreztük, az UNIQA Sandlander Team és Sebestyén Sándor együtt szerethetői figurái, ha úgy tetszik: nagykövetei voltak messzeföldön a magyar autósportnak. Reméljük, a jövőben külön-külön is azok lesznek, és mindkét félt láthatjuk még a hazai és külföldi tereprali-versenyeken.
Tudomásunk szerint mindenesetre a vártnál gyengébb idei dakaros teljesítmény és a verseny tetemes költségei voltak azok a főbb pontok, amelyek körül kialakult az úgy tűnik, végzetes nézetkülönbség csapat és pilótája között.