2023: Úgy hírlik, lesz kihívója a Pirellinek az FIA által kiírt tenderen, ugyanis állítólag a Bridgestone is beadhatja a pályázatát az F1-es gumibeszállítói partnerségért.
2022: „Kicsit még gyorsulnom kell ezzel az új autóval. Nagyjából egy-két tizedmásodpercnyi javulásra van szükségem az időmérős és a versenytempó tekintetében is. Amennyiben ezt a hiányzó 1-2 tizedet meglelem, ahogy az előző szezon második felében sikerült meglelnem a tavalyi konstrukciójú autóval, akkor ugyanúgy csatázhatok én is az első helyekért” – mondta Carlos Sainz arról, hogy javulnia kell a Ferrarival ahhoz, hogy elérje Charles Leclerc szintjét.
2021: Hiába vezetett sokáig Max Verstappen, egy defekt megfosztotta őt a győzelemtől az Azerbajdzsáni Nagydíjon, amelyet így az újraindtást követően a csapattárs Sergio Perez nyert meg. Lewis Hamilton az új rajtnál hibázott, így pontot sem szerzett.
2020: Beat Zehnder, a Sauber csapatmenedzsere szerint egykori pilótájuk, az immár a Ferrarit erősítő Charles Leclerc két világbajnok, Michael Schumacher és Kimi Raikkönen tulajdonságait ötvözi magában.
2019: Kitaláció – kommentálta Sebastian Vettel az arról szóló pletykát, hogy már a 2019-es szezon végén visszavonulhat, lemondva Ferrari-szerződése utolsó évéről. Vettel állítja, ő biztosan nem nyilatkozott semmit, amiből ilyen következtetést lehet levonni. Nem tudja, kitől származhat a koholmány, de igazán nem is érdekli.
2018: A McLaren tartalékpilótája, Lando Norris a hírek középpontjában. A wokingi istálló állítólag elutasította a Toro Rosso ajánlatát, amely már az Osztrák Nagydíjtól Brendon Hartley helyére ültette volna a rivális istálló tartalékpilótáját. „Elismerés számomra, hogy erről beszélnek, de az F2-re koncentrálok és elkötelezett vagyok a McLaren irányába” – kommentálta a hírt Norris, aki 2019-ben akár be is mutatkozhat a csapatban.
2017: Először tesztelt Formula-1-es autót 2011-es ralibalesete óta Robert Kubica. Az egyszeres futamgyőztes lengyel Valenciában gurult pályára egy Renault-színekben pompázó 2012-es Lotus E20 volánja mögött. Az autó kasztnija pontosan megegyezett azzal, amellyel Kimi Raikkönen 2012-ben megnyerte az Abu Dhabi Nagydíjat. Kubica 115 kört tett meg, ami másfél versenytávval egyenértékű. A tesztprogram többek között időmérős szimulációkból, hosszabb etapokból és rajtgyakorlásokból állt.
2016: Toto Wolff szerint a Mercedes lélegzetvételnyi szünetet sem engedhet meg magának a fejlesztési versenyben, főleg miután a Monacói Nagydíjon csak a szerencsén – azaz inkább a Red Bull szerelőinek reakcióidején – múlott, hogy nem Daniel Ricciardo arat győzelmet a hercegségben. Mindenesetre azért is furcsa visszaemlékezni erre a nyilatkozatra, mert Wolff ezt pont csapata legdominánsabb szezonjában találta mondani, habár a német csapat mindig is híres volt a tökéletességre való törekvéseiről.
2015: Lewis Hamilton nyerte a Kanadai Nagydíj időmérő edzését csapattársa, Nico Rosberg és Kimi Raikkönen előtt. Sebasitan Vettel az MGU-H meghibásodása miatt már a Q1-ben kiesett. A másnapi futamon is könnyed győzelmet aratott a Mercedes, Hamilton-Rosberg sorrendben, a dobogó harmadik fokára pedig a remek versenyt teljesítő williamses Vatteri Bottas állhatott fel.
2014: Visszahívja régi versenymérnökét, David Lloydot a Ferrari, hogy segítse Kimi Raikkönen visszailleszkedését a vörösökhöz. Raikkönennek már az év eleje óta sokkal több problémája akadt az autó kezelhetőségével, mint csapattársának, Fernando Alonsónak, a Ferrari pedig azt reméli, ha több mérnök foglalkozik egyszerre Raikkönennel, hamarabb megoldódnak a gondjai. Lloyd a visszahívás előtt a tesztelési részleg tagja volt a maranellói gyárban.
2013: A Mercedes pilótái nem foglalkoznak a csapat körül kialakult tesztbotránnyal. A Mercedes még a Spanyol Nagydíj után maradt Barcelonában egy titkos, háromnapos Pirelli-tesztre, melyen aktuális autójukkal gurultak pályára. A gyanús gyakorlást övező pletykák azonban hidegen hagyják a németek pilótáit. „Nem igazán koncentrálok az ügyre” – fogalmazott Hamilton, Rosberg szerint pedig különösen fontos volt, hogy aktuális autóval és versenyfelállással tesztelt a Pirelli.
2012: Könyökműtéten esett át Robert Kubica. A lengyel a 2011-ben elszenvedett súlyos ralibalesetéből lábadozik, a műtétre pedig azért került sor, hogy Kubica újra akadálymentesen tudjon kormányozni, anélkül, hogy balra kanyarodáskor el kelljen engednie azt.
2011: Az FIA továbbra is nyitott a Bahreini Nagydíj jövőbeni megrendezésére – nyilatkozta Jean Todt. A 2011-ben az év eleji felkelések miatt elmaradt nagydíj végül a következő szezonban már a versenynaptár részét képezhette.
2009: Sebastian Vettel szerezte meg a pole-pozíciót a Török Nagydíj időmérő edzésén a két Brawn, Jenson Button és Rubens Barrichello előtt. A másnap megrendezett futamon azonban az ifjú német nem tudta győzelemre váltani az első rajtkockát, Buttont intette le elsőként a kockás zászló, és még csapattársa, Webber is beférkőzött elé. Barrichello váltóproblémák miatt kiesett.
2008: Alonsót elmondása szerint meglepetésként érték a legfrissebb hírek, miszerint a spanyol 2010-től a Ferrari pilótája lesz a valószínűleg 2009-ben visszavonuló Kimi Raikkönen helyén. A kétszeres világbajnok kihangsúlyozta, hogy jelenleg nagyon boldog a Renault-nál, ám minden opcióra nyitott. A híresztelés végül teljes mértékben beigazolódott.
2007: Raikkönen még lát esélyt a bajnoki címre, annak ellenére is, hogy a Monacói Nagydíjat követően 15 pontos távolságba került a pontversenyben vezető Alonso-Hamilton párostól. A Ferrari finn pilótája a legutóbbi két futamon csupán egy pontot szerzett, Barcelonában motorhiba miatt kiesett, Monacóban pedig az időmérőn elszenvedett technikai meghibásodás miatt csak a mezőny hátsó feléből rajtolhatott, és csak nyolcadik lett. Raikkönen elmondta, minél több versenyt meg szeretne nyerni, aztán az év végén majd meglátják, hogyan végeznek a bajnokságban.
2006: Toyota-motorokra vált a Williams. A grove-i istálló 2007-2009-ig szóló megállapodást kötött a japán gyártóval, akik a Cosworth-ot váltják a csapatnál. Sir Frank Williams már egy ideje kijelentette, hogy új motorszállítót keresnek, majd azt is elmagyarázta, hogy a döntéshozás során két szempontot kell mérlegelniük: technikai és a kereskedelmi kérdésekben kell egyaránt megállapodniuk a beszállítóval.
2005: Briatore örömmel elveszít pár futamot, annak érdekében, hogy nehogy a Renault futamok óta tartó előnyét is annyira megbélyegezze a közvélemény, mint az előbbi években a Ferrariét. „Ha mindig mindent megnyernénk, ugyanolyan népszerűtlenekké válnánk, mint a Ferrari, ezt pedig szeretnénk elkerülni. Olyan csapat akarunk lenni, akiket mindenki szeret!” – nyilatkozta az olasz csapatfőnök.
2004: Hivatalosan is megnyitották a sanghaji Formula-1-es pályát. A ceremónia keretein belül Gerhard Berger is megtett három kört az előző szezon világbajnok autójával, a Ferrari F2003-GA-val. A Hermann Tilke által tervezett aszfaltcsíkon szeptember 26-án rendezik majd meg az első Kínai Nagydíjat.
2003: Csúnyán összetörte a McLarent Kimi Raikkönen a csapat zártkörű tesztjén Barcelonában. A csapat közleménye szerint vezetői hiba okozta a balesetet, a finn sajtófőnöke pedig elmondta, Raikkönen enyhe térdsérüléssel, de megúszta a nagy bukást.
2002: Nem tartja magát a világ legjobbjának Michael Schumacher. Az akkor még négyszeres világbajnok szerint csupán „jó időben van jó helyen”, és egyáltalán nem tervez csak azért harcba szállni az Indy 500 és a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért, hogy mindenki megbizonyosodjon, ő a valaha volt abszolút legjobb.
2001: Nem elég érettek a Williams versenyzői – véli Patrick Head, a csapat technikai főnöke. A szakember szerint bár Ralf Schumacher és Juan Pablo Montoya sebességüket nézve nagyjából egy szinten vannak az előző versenyzőikkel, bölcsességük terén viszont van hova fejlődniük Nelson Piquet-hez, Nigel Mansellhez, Alan Joneshoz, vagy Carlos Reutemannhoz képest.
2000: Ron Dennis szerint David Coulthard a Monacói Nagydíjon aratott nagyszerű győzelme után akár világbajnok is lehet. „David megmutatta, minden téren vagyunk olyan gyorsak, mint Schumacher és a Ferrari, ha nem gyorsabbak.” Jackie Stewart is ugyanezen a véleményen volt, emellett a Coulthard jövőjét illető pletykákra is reagált. A háromszoros világbajnok szerint semmi oka nem lehetne a McLarennek, hogy az év végén megváljon a skóttól, hiszen úgysem tudnának jobb versenyzőt találni a helyére.
1999: Tagadta Schumacher, hogy összeállított volna egy listát azokról a versenyzőkről, akiket szívesen látna 2000-től csapattársaként a Ferrarinál. A hírek szerint akkori csapattársa, Eddie Irvine nem került fel az állítólagos listára, ellenben a Sauber pilótáival, Jean Alesivel és Pedro Dinizzel, illetve a tesztpilóta Luca Badoerrel. Schumacher később tagadta, hogy létezik a lista, és a következőképp kommentálta a pletykákat: „Szeretném, ha maradna Eddie. Miért változtatnál meg egy győztes csapatot? A kettőnk rossz viszonyáról szóló hírek pedig nem igazak.”