2023: Megvan az Audi új F1-es projektjének első pilótája: a németek a Le Mans-nyertes Neel Janit igazolták le szimulátorversenyzőnek.
2022: „Nagyon sok van még hátra és látszólag nagy előnnyel vezetünk, de nem szabad elfelejtenünk, hogy a dolgok gyorsan változhatnak. Emlékezzünk csak arra, hogy a harmadik verseny után 46 pontos hátrányban voltam. Koncentrálnunk és fejlesztenünk kell, mert most nem mi voltunk a leggyorsabbak a pályán!” – mondja Max Verstappen, aki 46 ponttal vezet Sergio Perez és 49-cel Charles Leclerc előtt.
2021: Nem érti a Red Bull a Mercedes vádját. A Francia Nagydíjon az osztrák istálló autói a korábbinál sokkal jobb egyenesbeli tempóra voltak képesek, amely felkeltette a rivális Mercedes gyanúját, hogy a motorfejlesztés lehet a titok. Christian Horner a jelenlegi, fejlesztést tiltó szabályok fényében nem érti, mire gondol kollégája.
2020: Günther Steiner csapatfőnök állítja: a Haast nem fogja hátrányosan érinteni, hogy a legtöbb F1-es riválisával ellentétben nem tud shakedownt tartani a július eleji Osztrák Nagydíjat megelőzően.
2019: Lewis Hamilton nyeri a Francia Nagydíj időmérőjét, miután a Mercedest ezúttal sem lehet megközelíteni ezen a pályán. A brit pilóta két és fél tizedet oszt ki csapattársának, Valtteri Bottasnak, a harmadik Charles Leclerc már hat és fél tizedet kap, a többiek pedig nem férnek be egy másodperc alá - Sebastian Vettel betlizik, Max Verstappen és a két McLaren is legyőzi és csak a hetedik helyet szerzi meg.
2018: Nem ütköznek az érdekek, miután a Red Bull jövőre Honda-motorokra vált – közölte a csapat névadó szponzora, az Aston Martin. A korábbi években hivatalosan TAG Heuer erőforrásokkal versenyzett a csapat). Andy Palmer vezérigazgató indoklásként elmondta, az Aston Martin és Honda célközönsége között egyáltalán nincs átfedés, ráadásul eddig is mindenki tudta, hogy a TAG Heuer valójában Renault-motor.
2017: Justin Timberlake miatt kellett módosítani az Amerikai Nagydíj előzetes programját. A brit popsztár ugyanis a kvalifikáció után koncertet ad a pályán, így a Liberty Media arra kérte az FIA-t, hogy az időmérő kezdetének az időpontját módosítsa helyi idő szerinti 14:00-ról 16:00-ra. Mindezt annak érdekében, hogy az időmérő edzést azok a nézők is feltétlenül lássák, akik kizárólag a koncert miatt váltottak jegyet a szombati napra.
2016: Jolyon Palmer szerint alkalmanként a toppilóták veszik el a lehetőséget a közép- és kiscsapatok pilótáitól a Q2-be való továbbjutástól. A brit ezt az Európai Nagydíj időmérő edzésén történtek kapcsán nyilatkozta, melyen állítása szerint azért végzett az utolsó helyen, mert az utolsó gyors körén Lewis Hamilton miatt sárga zászlót lengettek, ezért lassítania kellett. „Ő már rég továbbment a Q2-be, nem értem miért kellett nyomnia” – nyilatkozta Palmer.
2015: A Renault és a Honda erőforrások felzárkóztatásának lehetőségét követeli Christian Horner. A Red Bull csapatfőnöke méltatta a Mercedest és a Ferrarit, hogy ennyivel jobban értelmezték a szabályokat, mint a másik két gyártó, ám a motorfejlesztések befagyasztása és a zsetonrendszer miatt esély sincs az erőviszonyok közeljövőben való kiegyenlítődésére. „A Formula-1 nem engedheti meg magának, hogy ilyen helyzetben maradjon a Renault és a Honda” – vélekedik Horner.
2014: Nico Rosberg nyerte a 2003 óta először megrendezésre kerülő Osztrák Nagydíjat csapattársa, Lewis Hamilton és Valtteri Bottas előtt, aki élete első dobogós helyezését szerezte. Az előző napi időmérő edzésen nagy meglepetésre az első sort a Williamsek sajátították ki Massa-Bottas sorrendben, ám végül az előnyüket nem tudták megtartani a futamon, a pole-ból induló Massa végül csak a negyedik helyen futott be.
2012: Támogatja az ügyfélautók bevezetésének ötletét Bernie Ecclestone. Mr. E hozzátette, szerinte lehetetlen, hogy meg tudnának egyezni efelől a csapatok, de nagyon jót tenne a sportnak, ha a privát kiscsapatoknak lehetősége nyílna az előző szezonban egy topcsapat által használt autó megvásárlására, mellyel kiegészíthetnék a felállásukat. Az üzletember tervei szerint ezt az autót egy újonc számára kellene biztosítaniuk, a szabályt pedig már legszívesebben 2013-tól bevezetné.
2011: Egy évvel elhalasztották a „zöld” erőforrások érkezését a Formula-1-be. A csapatok elutasították a 1.6 literes négyhengeres turbómotorok bevezetését, emiatt egy évvel mindenképp tovább maradnak a V8-asok. Az istállók alternatívaként a szintén 1.6 literes, de V6-os turbó erőforrások használatát javasolták az FIA-nak, akik már el is kezdték az ehhez kapcsolódó szabályrendszer megalkotását.
2010: Úgy tűnik, megvan a Formula-1 új gumibeszállítója. Mivel a 2011-től megkezdődő ciklusra csak a Pirelli adta be a jelentkezését, minden bizonnyal az olasz vállalat abroncsai érkeznek a következő évtől. A Pirelli utolsó F1-es szerepvállalása 1991-ben volt.
2009: Ecclestone nem fogja hagyni, hogy szétessen a Formula-1. Napokkal ezelőtt történt a bejelentés a Formula-1-es Csapatok Szövetsége (FOTA) tagjai (Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Toyota, Brawn GP, Red Bull, Toro Rosso) részéről, hogy az FIA-val való nézeteltéréseik miatt egy rivális sorozat létrehozását tervezik. „Több, mint 35 évet áldoztam az életemből a Formula-1-re. Még a házasságom is az F1 miatt ment tönkre. Biztosak lehetnek abban, hogy nem engedem, hogy jelen formájában megszűnjön a sport” – jelentette ki Ecclestone.
2008: Felipe Massa nyerte a Francia Nagydíjat Kimi Raikkönen és Jarno Trulli előtt. A pole-pozícióból Kimi Raikkönen indulhatott, és sokáig magabiztosan is vezette a versenyt, ám Ferrarijának egyik kipufogója egyszer csak leszakadt, így visszaesett a tempója. Massa győzelmével a bajnoki pontverseny vezetését is átvette.
2007: A költözést fontolgatja Lewis Hamilton, aki a privát szférájának megőrzésére törekszik. Hamiltont ugyanis zavarja, hogy miután berobbant a Formula-1-ben, mindenki felismeri az angliai utcákon, illetve volt, hogy egy csoport fotós táborozott le a háza elé. Az F1 első színesbőrű pilótája szerint a helyzet kezd tarthatatlanná válni, következő otthonát pedig kollégáihoz hasonlóan várhatóan Monacóban vagy Svájcban találhatja meg.
2006: Kiszáll a Michelin a Formula-1-ből. A franciák szerint szerint hatalmas visszalépés az F1 számára a gumihábórú betiltása, és a sport alapvető elveivel megy szembe az abroncsok kollektivizálása, ezért úgy öntöttek, nem adják be a pályázatukat a 2008-as gumibeszállítói tenderre. A szabályok szerint csak 2008-tól lett volna kötelező egy gyártó termékeit használnia a csapatoknak, azonban a Michelinnek nem állt módjában meghosszabbítani a 2006 végén lejáró szerződését, ezért a Bridgestone már a következő szezontól egyedül marad a piacon.
2005: Bevásárolta magát a Sauberbe a BMW – jelentette be a bajor autógyártó. A BMW ezidáig a Williams motorpartnereként volt jelen az F1-ben, de már egy ideje fontolgatták a gyári csapatként való belépésüket valamelyik istálló oldalán. A választás a Sauberre esett, a svájciak az együttműködés értelmében továbbra is résztulajdonosok maradnak, Peter Sauber pedig tanácsadóként fogja a BMW munkáját segíteni.
2004: Hazarepülhetett Ralf Schumacher Indianapolisból az Amerikai Nagydíjon elszenvedett hatalmas, bal hátsó defekt okozta bukása után. A német nem tudott arra a kérdésre pontos választ adni, hogy mikor térhet vissza a mezőnybe. Elmondása szerint jelen szituációban egyáltalán nem foglalkoztatja a versenyzés, kizárólag a mihamarabbi felépülésére koncentrál.
2002: Juan Pablo Montoya nyerte az Európai Nagydíj időmérő edzését a Nürburgringen a helyi hősök, a Schumacher testvérek előtt. Ralf második helyével a Williams foglalhatta el a másnapi futamon az első rajtsort, ám végül a Ferrari aratott kettős győzelmet Raikkönen előtt Barrichello-Schumacher sorrendben. A pole-ból induló Montoya Coultharddal ütközött és kiesett.
2001: 2004-ig meghosszabbította a szerződését Ralf Schumacher a Williamsnél – jelentették be az egyik hazai futamán, a nürburgringi Európai Nagydíjon. Az 1999 óta a grove-i csapatnál vitézkedő német pár futammal ezelőtt szerezte meg az első győzelmét Imolában, kiváló teljesítményének köszönhetően pdig csak idő kérdése volt, hogy mikor írják alá az új kontraktust.
2000: Mugen-Honda erőforrásokra válthat a Prost, miután a jelenlegi motorpartnerük, az amúgy sem túl acélos Peugeot kiszáll a szezon végén a Formula-1-ből. A két fél együttműködése nem lett volna újkeletű, hiszen a csapat első szezonjában, 1997-ben is együtt dolgoztak, végül viszont Acer néven futó Ferrari motorok kerültek az autóikba 2001-ben.
1999: Már nem érzi magát a réginek, ezért vonul vissza az év végén Damon Hill. 1996 világbajnoka a későbbiekben még merészebb döntésre szánta el magát, csapattársa, Heinz-Harald Frentzen franciaországi győzelme után úgy határozott, hogy mivel jelentősen lassabb a németnél, azonnali hatállyal visszavonul. Erre végül mégsem került sor és Hill egészen a szezonzáró Japán Nagydíjig maradt a Formula-1-ben.