2023: A Monacóban tapasztalt előrelépés után arról beszélt Toto Wolff, hogy rövidesen újabb jelentős fejlesztési csomag érkezik a W14-eshez, amelyet a Brit Nagydíjon terveznek bevetni.
2022: A delfinezés már a múlt, jelentette ki Toto Wolff, a Mercedes legyőzte a jelenséget. Van helyette azonban pattogás, amely jellegében hasonló, de nem aerodinamikai okból, hanem a pálya egyenetlenségeiből fakadó probléma.
2021: Max Verstappen nyeri a Francia Nagydíjat a Mercedes egyik legbiztosabb pályáján - a holland a taktikai csata végén előzte meg Lewis Hamiltont, a brit pedig tudni akarja, hogy ez mégis hogy fordulhatott elő. Nos úgy, hogy a Red Bull gyorsabb volt: Sergio Perez simán hozta a harmadik helyet, Valtteri Bottas leszorult a dobogóról.
2020: Daniel Ricciardo úgy véli, semmi értelme nem lett volna megvárni a szezon kezdetét annak bejelentésével, hogy a 2021-es idényt már a McLaren, nem pedig a Renault színeiben fogja teljesíteni.
2019: Beidézték a Ferrarit egy meghallgatásra a soron következő Francia Nagydíj péntekjére, miután a Scuderia hivatalosan is fellebbezett Sebastian Vettel montreali büntetése után, amellyel a német a győzelmet bukta el Kanadában.
2018: A Renault szokásos módon fogadkozik, hogy most hozza az új fejlesztéseit és ez majd milyen sokat fog dobni rajtuk és ezzel már igazán elindulnak abba az irányba, mint szeretnének, a Haasnál továbbra is a riválisoknak szólogatnak oda (vagy vissza), a McLarennél pedig védekeznek a korábban távozó Martin Whitmarsh éles megjegyzéseivel szemben. Csak egy szokásos F1-es nap...
2017: A Honda felsővezetése nem tervezi leváltani a gyenge eredmények miatt a Formula-1-es program vezetőjét, Yusuke Hasegawát. Ezt maga a motorprojektet 2016 óta irányító Hasegawa mondta el.
2016: Baku egy igazi Mercedes-pálya, 2014 óta a márkának egyik legkedvezőbb helyszín, állapította meg Toto Wolff az Európa Nagydíj után, melyet Nico Rosberg fölényesen megnyert.
2015: Szokatlan véget ért az Osztrák Nagydíj időmérője, miután mindkét Mercedes-pilóta hibázott: Lewis Hamilton megpördült, majd Nico Rosberg az utolsó kanyarban szaladt ki a pályáról. A hibák ellenére is megszerezték az első és második rajtkockát.
2014: Az Autosport beszámolója szerint a következő szezontól kezdve állórajttal folytatódnak a nagydíjak a safety car-periódusokat követően.
2013: Az FIA meghallgatta a Mercedest és a Pirellit a tesztbotrány kapcsán. Az ítélet holnapra várható, a Mercedes enyhe szankcióra számít.
2012: Stefano Domenicali csapatfőnök elmondása szerint egyáltalán nem tartja kizártnak, hogy a Ferrarinál a jövőben Sebastian Vettel és Fernando Alonso csapattársak legyenek. „Mindketten intelligens srácok, könnyedén elférnek egymás mellett” – mondta az olasz a sajtónak.
2011: Valenciában is egyetlen érzékelési pont tartozik a két DRS-zónához két külön mérőpont helyett. Az FIA a Kanadai Nagydíjon alkalmazta először a koncepciót.
2010: Az olasz média sajtóértesülései szerint a McLarentől 18 év után májusban távozó Pat Fry a Ferrarinál köthet ki. A Scuderia természetesen nem kommentálta a hírt.
2009: Sebastian Vettel szerezte meg a Brit Nagydíj pole-pozícióját, miután Mark Webber az utolsó pillanatokban nem tudott javítani, s csak harmadikként zárt Barrichello mögött. A nap nagy vesztese Lewis Hamilton, aki hazai pályán az utolsó előtti, 19. pozícióban végzett.
2008: „Megérdemeltem a 10 helyes büntetést” – ismerte el Nico Rosberg, aki a Francia Nagydíjon rajtpozíciókat fog veszíteni a montreali incidens miatt. A kanadai futamon a lezárt bokszutca kijáratánál Lewis Hamilton Kimi Raikkönen álló autójának ütközött, másodpercekkel később pedig Rosberg is eltalálta Hamiltont. Mindketten büntetést kaptak: míg a brit túl szigorúnak értékelte a szankciót, Rosberg jogosnak tartotta annak ellenére, hogy ő nem tette tönkre senki versenyét, hiszen Hamilton versenygépe már össze volt törve.
2007: A vizsgálóbizottság nyilvánosságra hozta a Robert Kubica balesetéről szóló adatokat: a lengyel 75 G-s becsapódást vészelt át könnyebb sérülésekkel, ami nagyban köszönhető annak, hogy a túlélőcella, ütköző zónák, a HANS és a versenyző sisakja is tökéletesen tette a dolgát.
2006: Visszatér Michael Schumacher gumimérnöke, a Bridgestone alkalmazásában álló Kees van der Grint, aki szemműtét miatt kihagyta a két észak-amerikai nagydíjat.
2005: Az FIA beidézte a michelines csapatokat, mivel őket is felelősnek tartja a tegnapi botrányért – az USA Nagydíjon mindössze hat autó állt rajthoz, miután a franciák ügyfelei biztonsági okokból nem vállalták a versenyzést.
2004: Michael Schumacher győzött Indianapolisban öccse súlyos balesete után, Baumgartner Zsolt pedig pontot szerzett! A verseny összefoglalója Retro-cikkünkben olvasható.
2003: Luca di Montezemolo Ferrari-elnök egyik álma, hogy olasz pilóta nyerjen világbajnoki címet a márkával, és megfogalmazása szerint „az időszerű pillanatban meg fogjuk próbálni” egy olasz leigazolását. Giancarlo Fisichella nemrég kijelentette, hogy a Ferrarinál ingyen is versenyezne.
2002: Rubens Barrichello egy interjúban elárulta, hogy kérdőre vonta csapatát, mielőtt átadta ausztriai első helyét Michael Schumachernek, ugyanis a Ferrari korábban azt ígérte neki, hogy nem kell futamgyőzelemről lemondania – semmilyen helyzetben. „Jean megígérte ezt, s meg is említettem neki a rádión. Erre azt felelték, hogy később megbeszélhetjük a dolgot, most viszont tegyem, amit a csapat érdeke diktál.”
2001: Michael Schumacher a BBC-nek nyilatkozva kifejtette, hogy nem bánta meg, hogy 1997-ben Jerezben nekiütközött Jacques Villeneuve autójának a bajnoki csata hevében. „Ayrton Sennán nőttem fel, emlékszem a közte és Prost közt történt incidensekre. Ez benne van a játékban.”
2000: „Még nagyon messze a bajnokság vége, sok minden megtörténhet. Továbbra is megnyerhetem a címet” – vetett számot esélyeivel a mclarenes David Coulthard, aki kanadai nullázása után 22 pont lemaradásba került Michael Schumacherhez képest a világbajnokságban.
1999: Nem szűntek a Williams problémái a Magny-Cours-i teszten sem. Az autó „ideges” hátuljára panaszkodó Ralf Schumacher számos alkalommal megpördült, míg csapattársa, Alex Zanardi csupán a 14. legjobb kört teljesítette.
1998: Jos Verstappen veheti át Jan Magnussen helyét a Stewart csapatnál, miután a brit istálló nem volt elégedett a dán versenyző teljesítményével, aki másfél év alatt csupán egyszer szerzett pontot a csapat színeiben.
1997: Meg kell műteni a tegnap tesztbalesetet szenvedő Gianni Morbidellit, így a Saubernek helyettest kellett kijelölnie. A 22 éves Norberto Fontana a következő, Francia Nagydíjon debütál az F1-ben.
1996: A Renault bejelentette, hogy a következő szezon végén elhagyja a Formula-1-et, mivel minden maguk elé kitűzött célt teljesítettek már.