2023: A McLaren jelezte: gyakorlatilag minden aerodinamikai elemet átalakítanak az autón a következő néhány futamon érkező fejlesztésekkel, amelyektől azt várják, hogy jelentős javulást érhetnek el a gyenge szezonkezdetet követően.
2022: Sir Jackie Stewart szerint a csúcson kellett volna abbahagynia a hétszeres világbajnok Lewis Hamiltonnak, de még most is megteheti – foglalkozhat mással, nem kellene a mezőnyben szenvednie. „Most szenved, mert az új csapattársa eddig gyorsabb nála az időmérőkön, ezt nehéz kezelnie. Szerintem itt van az idő arra, hogy visszavonuljon. Ott van neki a zene, az öltözködés, ezek jól is állnak neki és biztos vagyok benne, hogy nagyon sikeres lesz és sok pénzt keres. Viszont akármi is van, bölcsebb még időben visszavonulni, mint fájdalmakon keresztülmenni és azt megélni, hogy már képes arra, amire korábban” – mondta Stewart.
2021: Lewis Hamilton szerint nem lett volna értelme keményebben védekezni Max Verstappen győzelmet érő előzésénél a Francia Nagydíjon, mivel a holland abroncsai jobb állapotban voltak, ráadásul a DRS-t is nyithatta, így mindenképp könnyed manőver lett volna.
2020: Az F1 bejelentette, hogy jótékonysági célból értékesíteni fogja a kockás zászlók "kockáit" az egyes versenyekre: a 80-ból 56 kocka jut erre a sorsra, míg a maradék 24-gyel a verseny promótere rendelkezhet és adhatja ki azt például rajongóknak.
2019: Lewis Hamilton fölényes győzelmet aratott a Francia Nagydíjon. A Mercedes pilótája rajt-cél győzelmet aratott, így 36 pontra növelte előnyét az összetettben. Utólag elmondta, szerinte a szabályalkotók döntésein, nem a pilótákon múlik a versenyek izgalma.
2018: A Mercedes kibérelte az első rajtsort a Francia Nagydíjon. Az Ezüst Nyilak Lewis Hamilton, Valtteri Bottas sorrendben indulhatnak el a vasárnapi futamon. Őket Sebastian Vettel 0,371 másodperccel követte, mindenki más legalább 0,6 másodperces lemaradást szenvedett el. A Ferrarit anap a kijárási tilalom megszegésével vádolták, de az ügyet végül tisztázták, így a csapat nem kapott büntetést.
2017: Lewis Hamilton szerint a Pirelli bakizott, amikor a bakui gumiválasztékot összeállította. A pilóta a pénteki szabadedzéek után úgy érzi, utcai pályára egyszerűen túl kemények a felhasználható keverékek, így nincs megfelelő tapadás. A gyakorlást egyébként Max Verstappen nyerte, aki a legjobb körét teljesítve falnak ütközött.
2016: Max Verstappen a Red Bullnál tanulja meg beosztani az erejét. A Toro Rossótól idén előléptetett ifjú versenyző saját bevallása szerint korábban mindig nagyon keményen próbálta nyomni, de belátta, hogy nem mindig ez a célravezető hozzáállás.
2015: A mercedeses Pascal Wehrlein 1:11,005-ös idővel végzett az élen az idei utolsó szezonközi teszt eső áztatta első napján. Az Ausztriában rendezett gyakorláson Wehrlein mellett olyan fiatal pilóták tűntek fel, mint Max Verstappen, Esteban Ocon, Pierre Gasly és Stoffel Vandoorne. A Williamsnél Susie Wolff is autóba ült.
2014: Ellopták Michael Schumacher orvosi aktáit a grenoble-i kórházból. A súlyos fejsérülést szenvedő hétszeres bajnok már felébredt a kómából és rehabilitációra Lausanne-ba szállították, ám a német kezelésének részleteit tartalmazó dokumentumok ezalatt illetéktelen kezekbe jutottak. Schumacher menedzsmentje és családja tart attól, hogy a tolvajok árulni próbálják majd az aktákat, és felszólították a sajtót, hogy bűncselekményt követnek el, ha megvásárolják azokat.
2012: Nico Rosberg kifakadt Lewis Hamiltonra, miután állítása szerint a brit feltartotta őt az Európa Nagydíj időmérőjének végén. A McLaren pilótáját be is idézték a versenybírók, de végül nem kapott büntetést, a jelentés szerint ugyanis nem vezetett indokolatlanul lassan. Hamilton a 2. lett a kvalifikáción, Rosberg pedig a Mercedesszel a 6., de szerinte a brit nélkül előrébb is végezhetett volna. „Mindenekelőtt azért van a szabály, mert nagyon veszélyes, ha az utolsó kanyarokban valaki ennyire lassan halad. Lewis hirtelen rendkívül lassú tempóra váltott, ami egyrészt veszélyes helyzetet teremtett, másrészt pedig tönkretette a körömet” - mérgelődött Rosberg.
2010: Az FIA bejelentette, hogy a következő évtől mozgatható hátsó vezetőszárny áll majd a pilóták rendelkezésére az előzések segítésére. A rendszer - ami csak később kapta meg a DRS elnevezést -, az éppen használt F-csatorna elve szerint működik majd, ám a versenyzők manuálisan kapcsolhatják majd be. A gyűlésen egyúttal döntöttek a KERS és a 107%-os szabály visszatéréséről is.
2009: Pontosan egy évvel a DRS érkezésének bejelentése előtt már komoly aggodalmak merültek fel az előzés nehézségével kapcsolatban. A Williams technikai igazgatója, Sam Michael szerint muszáj lépni valamit, hogy megkönnyítsék az üldöző autók helyzetét. „Nico [Rosberg] több mint fél másodperccel gyorsabb volt az előtte álló, KERS-sel nem rendelkező autóknál, de nem tudott elmenni mellettük” - mondta Michael a Brit Nagydíj után. „Javítanunk kell a helyzeten, ám a rajongók sem csak előzéseket akarnak látni. Kíváncsiak a technológiára is, és szükségük van a tudatra, hogy a világ leggyorsabb autóit látják. Meg kell találnunk az egyensúlyt. Ha csak az előzések érdekelnék őket, kimehetnének a legközelebbi gokartpályára is.”
2006: A Kanadai Nagydíj hétvégéjén a legendás amerikai csapattulajdonos, Chip Ganassi nyíltan kijelentette, hogy szívesen dolgozna újra ismét Juan Pablo Montoyával, akivel 1999-ben megnyerték a ChampCar sorozatot. Persze úgy tűnik, hogy egyelőre mindez csak ábránd, hiszen a kolumbiait a szezon végéig szerződés köti a McLarenhez, még ha további sorsa tisztázatlan is. Végül azonban a dolgok olyan fordulatot vettek, amire ekkor még nem lehetett számítani: mindössze egy héttel később, az USA Nagydíj után Montoya hátat fordított a McLarennek, és pár nappal később már Ganassi oldalán tűnt fel a NASCAR-ban...
2005: Jacques Villeneuve-nek meggyőződése, hogy az F1 mezőnye soha többé nem fog visszatérni az indianapolisi versenypályára azt követően, hogy a Michelin abroncsai miatt botrányba fulladt a legutóbbi USA GP. „Kellemetlen helyzetet teremt az egész, nem csak a jelenlévő rajongók számára, hanem a tévénézők és mindenki más számára is. Az egész ártott a sportnak, az F1 mellett minden más együléses sorozatnak is. És nyilvánvaló, hogy nem térünk oda vissza többet” - vélekedett a kanadai, aki túlságosan pesszimista volt, hiszen 2007-ig még két alkalommal rendeztek nagydíjat Indianapolisban.
2003: Újabb csúszást jelentett be új autója debütálását illetően a McLaren. A csapat a 2002-es modell továbbfejlesztett változatával kezdte meg a szezont, és nem is nyitott gyengén, ám a nagy áttörést az MP4-18-tól várják Ron Dennisék. Az autóban azonban a vártnál több probléma ütötte fel a fejét a teszteken, így most július közepéig, a Brit Nagydíjig halasztották annak éles bevetését. Ám mint tudjuk, a „csodaautóként” beharangozott gépezet végül sohasem versenyzett.
2001: Az Arrows bejelentette, hogy Jos Verstappen 2002-re is velük marad, meg nem erősített hírek pedig azt kezdték pedzegetni, hogy Heinz-Harald Frentzen a Jordantől a debütáló Toyotához igazol a következő szezonra. Egyik sem jött be: Verstappen végül mégsem kapott ülést, és a helyére éppen Frentzen ült be a kiscsapat utolsó szezonjára.
2000: Silverstone hamarosan elveszítheti F1-es versenyrendezési jogát, hiszen Brands Hatch egyre nagyobb támogatást kap az állami és megyei vezetőségtől. A pálya a tervek szerint 2002-től veszi át a Brit Nagydíjat, előbb azonban nagyszabású fejlesztéseket kell kiviteleznie a kiszolgáló létesítmények terén. Brands Hatch legutóbb 1986-ban volt a naptár része, hiszen hosszú ideig felváltva rendezték a versenyt Silverstone-nal.