2019: A sokáig vezető, de végül motorproblémák miatt csak harmadikként befutó Charles Leclerc biztos volt benne, hogy fel fog robbanni az erőforrása a Bahreini Nagydíjon. Eközben ferraris csapattársa, Sebastian Vettel úgy véli, nem a nyomásnak köszönhetően forgott meg a Lewis Hamiltonnal vívott csatája során.
2018: A Hondának nagyravágyó tervei vannak a jövőt illetően, és szeretnék megmutatni mindenkinek, hogy a Toro Rosso oldalán versenyképes motort tudnak gyártani.
2017: A Liberty Media és a Stratégiai Csoport hangosabb, egyszerűbb, olcsóbb erőforrásokat vezetne be a 2021-es szezontól, viszont ezek a motorok erősebbek kell, legyenek a jelenleginél.
2016: A Bahreini Nagydíj mindkét pénteki szabadedzését Nico Rosberg zárta az élen, de a Mercedes pilótája tart attól, hogy a hűvösebb időjárás nem a Mercedes kezére játszik majd.
2015: Ezen a napon jelentették be, hogy Pierre Gasly életében először tesztelni fog egy Formula-1-es autót, a Barcelonai Nagydíjat követően, ahol a Toro Rossóval teszi majd meg első F1-es köreit.
2014: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint csak és kizárólag motorpartnerükön, a Renault-n múlik, hogy ebben az évben harcba tudnak-e szállni a világbajnoki címért a Mercedes ellen. Ha ez nem is sikerült, de Daniel Ricciardo révén három nagydíjgyőzelmet azért bezsebeltek.
2013: Pastor Maldonado az új szezon előtt úgy fogalmaz, tanult a hibáiból, és ebben az évben már sokkal kiegyensúlyozottabb, higgadtabb teljesítményt fog nyújtani a pályán. Lehet, hogy ez volt a cél, de valójában máig nem tudott megszabadulni „balhés” hírnevétől.
2011: Michael Schumacher szerint túl korai lenne még leírni csapatát, a Mercedest, amely ugyan a melbourne-i szezonnyitón nem nyújtott maradandót, de Sepangban már jóval jobb teljesítményre lehet képes. Most már tudjuk, a hétszeres világbajnoknak csak részben lett igaza, hiszen mindössze egy pont csurrant-cseppent neki Malajziában.
2010: Michael Schumacher a sokak által utódjának tekintett Sebastian Vettelt nevezi meg az adott évi világbajnokság fő esélyeseként. A német legendának végül igaza lett, hiszen ez az év a Red Bull és Vettel első vb-címét hozta.
2009: Fernando Alonso szerint nem kell kétségbeesni, hiszen idővel az összes gyári csapat képes lesz ledolgozni kezdeti, tetemesnek tűnő hátrányát a Brawn GP-vel szemben. A spanyolnak részben igaza lett, hiszen a szezon második felében valóban lecsökkent, sőt, esetenként eltűnt a Brawn előnye, ám a végén így is Jenson Button lett a világbajnok.
2008: Kimi Raikkönen győzelemmel törné meg évek óta tartó balszerencsés bahreini mérlegét. A balszerencsést itt relatív fogalomként kell érteni, hiszen az ezt megelőző három évben a Jégember mindig dobogóra állt a sakhiri pályán, de mindig annak a legalsó fokára. Ezt a sorozatot végül sikerült is megtörnie, de a várva várt győzelem elmaradt: a 2. helyen intették le csapattársa, Felipe Massa mögött.
2007: Heikki Kovalainen úgy fogalmaz, túllépett balul sikerült F1-es debütálásán, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a jövőben ne kövessen el hasonló hibákat, mint az Ausztrál Nagydíjon tette. A finnre alapvetően nem lehetett panasz bemutatkozó évében, hiszen második versenyén, Malajziában már pontot szerzett, és végül kilenc ponttal felülmúlta Renault-s csapattársát, Giancarlo Fisichellát az év végi összesítésben.
2006: Az ekkor még mindig élete első F1-es nagydíjgyőzelmét üldöző Jenson Button a szezon harmadik állomáshelyén, Melbourne-ben a pole-pozícióba röpítette a BAR-Hondát, ami után szinte madarat lehetett volna vele fogatni, annyira örült. Másnap azonban a győzelem megint elmaradt, erre a Magyar Nagydíjig kellett várnia.
2005: A szezon harmadik futamaként sorra kerülő Bahreini Nagydíj pénteki szabadedzésein tette meg első köreit az új, 2005-ös Ferrari (az első két versenyt még az előző évi modellel teljesítette a csapat), de Fernando Alonso (Renault) nem tart attól, hogy a nagy rivális jelentős mértékű előrelépést tesz ennek következtében. Igaza lett, hiszen Sakhirban a pole és a győzelem is az övé lett.
2004: Ralf Schumacher cáfolja azokat a pletykákat, amelyek a Toyotával próbálják őt összeboronálni, miközben a pilóta menedzsere, Willi Weber úgy nyilatkozik, bízik benne, hogy kliense újabb szerződést ír alá a Williamsszel. Tovább bonyolítva a szálakat, Ralf egy szintén enapi nyilatkozatában a Renault-t nevezi meg az idei vb fő esélyeseként, ami ekkor kifejezetten túlzó hízelgésnek tűnt az erőviszonyok ismeretében, így sokan arra következtethettek, hogy a német a francia gyártóhoz tart. Végül azonban mégiscsak a Toyotánál kötött ki a következő évben.
2003: Fernando Alonsónak megjött az étvágya a sikerre. A spanyol két héttel korábban, Sepangban kóstolt bele első ízben a pole-pozíció és a dobogó jelentette örömökbe az F1-ben, és mint mondja, Brazíliában ezt megismételné. Részben sikerült is neki, hiszen bár a pole-ról ezúttal lemaradt, de a versenyen Interlagosban is a 3. hely lett az övé, emlékezetes körülmények között, hiszen tulajdonképpen egy hatalmas bukás következtében kiesett a versenyből, de végül az előző kör állása alapján hirdettek végeredményt.
2001: David Coulthard a Brazil Nagydíjon megszakítja Michael Schumacher és a Ferrari hat versenyen átívelő győzelmi sorozatát, és sikerre vezeti a McLarent. Aznap volt a skót pilóta nővérének a születésnapja, a nagy gavallér hírében álló DC ezzel a győzelemmel kedveskedett a család hölgytagjának.
1998: Max Verstappen édesapja, Jos első alkalommal vezette a Benetton F1-es autóját. A holland az esőtől áztatott Silverstone-ban tett meg 20 kört a járgánnyal.
1996: A Williams technikai igazgatója, Patrick Head elmondja, csapata mindent el fog követni annak érdekében, hogy Damon Hillt világbajnoki címhez segítse a brit fantasztikus, Brazil Nagydíjon aratott győzelmét követően. Sikerült nekik, 1996-ban Hill lett a világbajnok.