Az ötvenes években szinte megszokott volt, hogy néhány futam elmarad pénzügyi problémák miatt és a későbbi időszakban is rendre találkozhattunk elmaradó viadalokkal. A Motorsportmagazine öt emlékezetes esetet emelt ki, olyan is előfordult, hogy a versenyhétvége már javában tartott, amikor meghozták a döntést a halasztásról/törlésről.
1957-ben éppen tetőzött a szuezi válság, amikor komoly zavarok jelentkeztek az üzemanyag-ellátásban szerte a világon. Ez el is söpörte a spa-francorchamps-i Belga, illetve a zandvoorti Holland Nagydíjat. Az F1 vezetése az utolsó pillanatban törölte a két futamot, így viszont hatra csökkent volna a versenyek száma. Végül Pescarával sikerült megegyezni, a tengerparti város ugrott be rendezőként. Érdekesség hogy alig három héttel később szintén Olaszországban, Monzában futottak egy második Olasz Nagydíjat.
1969-ben, ismét Belgium került főszerepbe, az egyre gyorsuló versenyautók számára már túlságosan veszélyesnek bizonyult Spa-Francorchamps eredeti vonalvezetése, így Jackie Stewart vezetésével a pilóták azonnal változásokat követeltek a biztonság érdekében. A szervezők fülük botját se mozdították az egyértelmű kérésre, így a pilóták szövetsége megtagadta a versenyzést, a futamot pedig törölték.
1983 és 1985 között szintén az eredeti versenynaptárakban még szerepelt egy-egy futam New Yorkban. Bernie Ecclestone az amerikai nagyváros mellett hasonló, pompázatos eseményt képzelt el, mint Monacóban. Azonban a környezetvédők, jogi fenyegetések, a szponzorhiány, illetve televíziós anomáliák is közbeszóltak. 1984-ben a közelben, Meadowlandsben egy CART-futamot rendeztek igen mérsékelt sikerrel. Ecclestone egy ideig még megpróbálta életben tartani a projektet, végül teljesen feledésbe merült.
Az egyik leghihetetlenebb sztori 1985-ben született, szintén Spa-Francorchamps-ban. Az eredetileg a versenynaptárban a Monacói és a Kanadai Nagydíj között megrendezendő futamot kénytelenek voltak elhalasztani, mivel a nem sokkal korábban újraaszfaltozott pálya felülete az edzések során az autóktól érkező erőhatások miatt konkrétan elkezdett szétporladni több helyen is. Még szombatra virradóra is próbálkoztak vészmegoldásokkal, de a pálya alkalmatlan maradt a versenyzésre, a törlésről viszont csak szombaton késő este határoztak véglegesen. A rendezőket megbüntették, a futamot pedig szeptemberre halasztották.
Az új évezredben egyetlen esetre emlékezhetünk, amikor a 2011-es Bahreini Nagydíj került a törlés sorsára, ennek hátterében biztonsági problémák álltak. Az Arab Tavasz néven elhíresült demonstrációsorozat Bahreint is elérte, a tüntetések egész Észak-Afrikában és a Közel-Keleten is mindennaposak voltak, a szervezők pedig nem tudták garantálni a csapattagok és a pilóták biztonságát. Nem is lehetett más a végeredmény, minthogy az F1 résztvevői abban az évben nem utaztak el az arab országba.
Hosszú szünet után, 2020 is a futamok halasztásáról és törléséről szól eddig.