2017: Massa maradt a Formula-1-ben, de 2017-ben már úgy nyilatkozott, csak a Williams lehet opció a további maradást illetően.
2014: Bernie Ecclestone azt tervezi, hogy háromautósra bővíti a csapatokat annak ellenére, hogy esetleg lesz-e olyan csapat, amelyik becsődöl. A McLaren szerint az év ezen szakaszában már túl késő ezen gondolkozni.
2013: Massa kikerült a Ferraritól 2014-re, a brazil szerint pedig ezzel komoly harc kezdődik részéről azért, hogy a Formula-1-ben tudjon maradni. Ezzel, illetve egészen pontosan a 2014-es Alonso-Raikönnen felállással kapcsolatban Alain Prost elmondta, szerinte tökéletesen kezelhető lesz a két versenyző egy csapaton belül.
2012: A Lotus célja továbbra is a világbajnoki cím. Azért, hogy Kimi Raikkönennek esélye lehessen a végső győzelemre év végén, a csapat ráadásul egy komoly fejlesztési csomagot is bedobott Koreára, a szingapúri és a japán tapasztalatokra építve.
2011: Di Resta saját elmondása szerint a legjobb versenyét futotta ebben az évben. A Force India skótja Lewis Hamilton mögött hatodikként ért célba Szingapúrban, és elmondta, nagyon élvezte első versenyét a városi pályán és szezonbeli ötödik pontszerzését.
2010: Heidfeld jobb eredményre számított. A Sauber németje majdnem egy teljes év után vezethetett F1-es autót versenykörülmények között, de csak a tizenötödik helyet szerezte meg Szingapúrban, egy másodperccel lemaradva japán csapattársától, Kamui Kobayashitól.
2008: Massa úgy érzi, megérdemelné a világbajnoki címet. A brazil és Lewis Hamilton között négy futammal a vége előtt mindössze egy pont volt a különbség.
2007: Tombolt a kémbotrány, viszont a McLaren sokak szerint olcsón megúszta. Jarno Trulli elmondta, a McLaren versenyzőit is ki kellett volna zárni a küzdelmekből arra az évre amellett, hogy a csapat konstruktőri pontjait elvették és kiszabtak rájuk egy 100 millió eurós büntetést.
2006: Vettel sajnálja az ikon visszavonulását. Az ifjú német hétszeres világbajnok honfitársáról, Michael Schumacherről nyilatkozott, és megjegyezte, a ferraris rengeteget jelent neki, ő volt ugyanis a hőse gyerekkorában.
2005: Eldőlt a világbajnoki cím. Legalábbis az egyik, ugyanis hiába futott be a McLaren az első két helyen, mivel Fernando Alonso bejött harmadiknak, övé lett a győzelem Kimi Raikkönennel szemben. A konstruktőri verseny még nagyon is nyitott volt, ott ekkor a McLaren került kétpontos előnybe.
2003: Montoya úgy érzi, az indianapolisi győzelem nélkül is meglehet a világbajnoki cím. A Williams kolumbiai versenyzője elmondta, nem kell mindenáron megnyernie a futamot a Sebesség Szentélyében ahhoz, hogy év végén győzedelmeskedni tudjon. Csak Kimi Raikkönent és Michael Schumachert kell maga mögé utasítania.
2002: Négy F1-es csapat is tesztet ajánlott Valentino Rossinak. A MotoGP 23 éves sztárja ekkor még nem tudta, mikor tesz eleget a meghívásnak (a BAR, a Williams, a Jaguar és a Jordan is megkereste), de elmondta, előbb-utóbb biztosan sort kerít a menetre valamelyik csapattal, illetve akár még sportágat is válthat.
2001: Kétkednek Raikkönen képességeiben. 17 évvel ezelőtt is Eddie Irvine nyilatkozott, szerinte egyáltalán nem biztos, hogy az ifjabbik finnben megvan a spiritusz ahhoz, hogy Mika Hakkinen helyére igazolva felvegye a kesztyűt a domináns Ferrarival.
2000: Tragédia az Amerikai Nagydíjon. Indianapolisban három kanadai életét vesztette, miután járó motor mellett mentek el aludni bérelt lakókocsijukban, hogy menni tudjon a légkondicionáló berendezés. Halálukat szén-monoxidmérgezés okozta.
1999: Irvine úgy érzi, megvan a tempója a vb-címhez. A balhés északír elmondta, most már nem csak arra kell apellálniuk, hogy a McLaren hibázzon, ő maga is van elég gyors ahhoz, hogy legyőzze Mika Hakkinent.