1990-ben költözött át Rio de Janeiróból a Brazil Nagydíj helyszíne Interlagosba, többnyire izgalmas, váratlan eseményeket felvonultató futamokban volt része a publikumnak. Itt láthattuk Fisichella első futamgyőzelmét, Alonso bajnokavatásait, Michael Schumacher (mindkét) visszavonulását, Felipe Massa tündöklését és drámáját, vagy legutóbb éppen Max Verstappen fantasztikus teljesítményét az esőben.
Baleseteknek sem voltunk híján, közülük több is igen híressé vált. 1993-ban a rajtnál láthattunk egy óriási karambolt, ahol Michael Andrettit szorították túlságosan a külső ívre, ahol koccant Gerhard Berger Ferrarijával, majd a gumifalnál még egyszer csattantak. Csúnyán nézett ki elsőre, de szerencsére komoly sérülés nem történt.
Jos Verstappen 1994-es debütálása is nagy csattanóval zárult, a szó rosszabbik értelmében. Igaz, ebben a négyes karambolban vétlen volt a holland, annyira, hogy az őt a pályáról előzés közben leszorító Eddie Irvine háromfutamos eltiltást kapott szabálytalansága miatt, sérülés szerencsére itt sem történt.
2001-ben ismét Jos Verstappen a főszereplő, minden bizonnyal Juan Pablo Montoya első győzelmét vette el, amikor is egy lekörözés után figyelmetlenül túl későn fékezett és felmászott a Williams-BMW hátsó szárnyára, kiütve ezzel mindkettejüket a versenyből.
Egy évre rá minden idők egyik legbizarrabb ütközésének lehettünk szemtanúi, amikor is az összetört Arrows miatti zászlójelzéseket túl későn vette észre Nick Heidfeld. Már csak a füvön volt lehetősége kikerülni a roncsot és a közben odaérkező biztonsági autót, ám mivel a vezető közben kinyitotta annak ajtaját, már nem volt hely még egy autónak így a német pilóta lebontotta saját autóját és a Safety Cart is.
Az egyik legijesztőbb balesetet Fernando Alonso szenvedte el egy évvel később. A Mark Webber ütközése utáni maradványokat az ömlő eső miatt túl későn észlelte az akkor még rutintalan spanyol és teljes sebességgel nekivágódott a Jaguar egyik leszakadt abroncsának. Szerencsére itt is csak enyhén sérült Alonso, a futamot pedig leállították.
Lewis Hamilton és Nico Hülkenberg a győzelemért csatáztak 2012-ben, amikor is a lekörözések közepette a német versenyző előzési helyzetbe került, ám a belső íven kétszer is megcsúszott az autója a kanyarban, így a mellette jövő Hamilton bal első kerekének ütközött. A brit feladni kényszerült a versenyt, Hülkenberg pedig erősen visszaesett, ráadásul büntetést is kapott, mivel ő volt a hibás.
2016-ban Kimi Raikkönen Ferrarija az óriási esőzésben egy újraindításnál felúszott a vízen, előbb a jobb, majd a bal oldali falnak ütközve állt meg, összetörve az autóját. Bár kénytelen volt feladni a nagydíjat, mégis nagy szerencséje volt, hogy nem ütközött neki senki kétszáz feletti tempóval, ugyanis hátulról semmit sem lehetett látni a csattanásból.