A teljesség igénye nélkül, csak a nagyobb karambolokat vettük figyelembe, ennél sokkal több ütközés történt természetesen. Az 1990-es futam esős pályán kezdődött, ám a pálya fokozatosan felszáradt. Ez Nanninivel és Alesivel is kibabrált, óriásit csattantak mindketten, Boutsen pedig egy előzési manővert nézett be nagyon és ütötte ki Larinit. Egyikük sem sérült meg.
1992-ben Ivan Capelli nagy szerencsével megúszta a betonfalnak csapódását, a feje csak centikkel kerülte el a kőkemény falat, a Ferrarit azonban leírta. Capelli egyébként egész évben esett-kelt a Scuderia színeiben, pedig a korábbi években háromszor is dobogóra állhatott, sőt, 1990-ben Franciaországban hajszál híján győzni is tudott a gyengécske Leyton-House Juddal.
1997-ben ismét rostálta a mezőnyt a pálya. Ralf Schumacher sérülés nélkül úszta meg karambolját, ám Olivier Panis lábtörése a pályafutását is kettétörte, mert pár hónapos kihagyása után amikor visszatért, már soha többé nem volt ugyanolyan gyors, mint korábban.
1998-ban két rajtbaleset is történt, ebből az első volt a nagyobb, ami után piros zászlóval le is állították a futamot és új startot rendeltek el. Wurz, Herbert, Alesi, Panis és Trulli is részese volt a tömegkarambolnak, szerencsére egyikük sem sérült meg.
1999 is bővelkedett ütközésekben, itt kapta a „Bajnokok Fala” elnevezést a célegyenes bejárati kanyar utáni külső ívnél található betonfal, három világbajnok is eltalálta ebben az évben, Hill, Schumacher és Villeneuve is. A verseny vége felé egyébként Frentzen is ütközött fékhiba miatt, ő hajszálrepedést szenvedett a térdében, de futamot nem kellett kihagynia. Annyira nem, hogy a következő állomást, Magny-Course-t megnyerte.