2014: Nico Rosbergnek sikerült elhappolnia a Bahreini Nagydíj pole-pozícióját Lewis Hamilton elől. A pontversenyben vezető német már a Q3 első gyorskörei után magához ragadta az első helyet, és úgy sikerült megőriznie pozícióját, hogy csapattársa elfékezte magát az egyes kanyarban.
2012: Damon Hill szerint át kellene gondolni, hogy érdemes-e visszatérni Bahreinbe. Az 1996-os világbajnok korábban támogatóan lépett fel az öbölállam futama mellett (amely 2011-ben politikai okok miatt elmaradt). Hill úgy véli, hogy az FIA-nak mérlegelnie kell, mennyire fogja sérteni a Bahreini Nagydíj a sportág imidzsét, ha mégis a versenyzés mellett döntenek majd.
2010: A Red Bullnak futamgyőztes autót tervező, és az RB6-tal a világbajnoki címet megcélzó Adrian Newey szerint a csapatok legújabb technikai megoldása, az úgynevezett F-csatorna veszélyes is lehet. A brit szakember úgy véli, hogy a McLaren megoldása biztonsági aggályokat kelt, még sem titkolja el, hogy ő is dolgozik egy hasonló megoldáson a Milton Keynes-iek számára.
2009: Jenson Button nyerte az egy órán keresztül izgalmasan alakuló, majd piros zászlóval megszakított, aztán sötétedés miatt végleg leállított Maláj Nagydíjat – minden pontszerző az általa elért egységeknek csak a felét kaphatta meg az idő előtti befejezés miatt. A futam korai szakaszában Nico Rosberg vezetett, majd Jenson Button tört az élre, az esőben pedig Timo Glock hazardírozott a legjobban a gumikkal – végül mégis a brit mellé állt Fortuna, a toyotástól ráadásul a második helyet is elvették a végén Nick Heidfeld javára. Kimi Raikkönen versenyét rossz gumiválasztás, Sebastian Vettelét pedig kicsúszás tette tönkre.
2008: Robert Kubica karrierje első pole pozícióját szerezte Bahreinben, egyúttal a mindössze egy éve gyári csapatként résztvevő BMW is első alkalommal állhat majd a mezőny elején a vasárnapi versenyen. A lengyel előnye azonban minimális volt ellenfelei előtt – Felipe Massát 27 ezreddel, Lewis Hamiltont alig 2 tizeddel múlta felül.
2007: Botránnyal kezdődik a Maláj Nagydíj: a Spyker ugyanis tiltakozását fejezte ki a Toro Rosso ellen, meggyanúsítva őket azzal, hogy a Red Bull 2006-os kasztniját használják. Colin Kolles célja egyértelműen az, hogy a faenzai csapatot eltiltsák a hétvége eseményein való részvételtől.
2006: A Toyota megerősítette az előző napon szárnyra kapott feltételezést, mely szerint Mike Gascoyne, a csapatot elmúlt két évben technikai igazgatóként segítő szakember távozott a csapattól. A csapat közleményében az állt, hogy ők függesztették fel munkatársukat, noha a korábbi hírek úgy szóltak, hogy a brit önszántából lépett ki a kölni gyár kapuján.
2005: A Red Bull bejelentette, hogy újoncot avatnak Imolában: először kap majd lehetőséget ugyanis hazai pályán a 2004-es F3000-bajnok Vitantonio Liuzzi. A Jaguar csapatot előző év végén felvásárló energiaitalosok sem Christian Kliennel, sem pedig Liuzzival nem kötöttek egész éves szerződést, mindössze annyi céljuk volt, hogy mindkét protezsáltjuknak lehetőséget biztosítsanak a 2005-ös szezonban.
2004: Ross Brawn, az év első három versenyén diadalmaskodó Ferrari technikai igazgatója úgy véli, hogy továbbra is komoly fenyegetést jelenthet rájuk a BAR-Honda, akik egyértelműen jobbnak bizonyultak Melbourne-ben, Sepangban és Bahreinben is a fő riválisnak titulált Williamsnél és a McLarennél. Az utóbbi két versenyen Jenson Button karrierje első két dobogóját szerezte az eddig a mezőny közepén vitézkedő BAR-Honda autójában.
2003: Rubens Barrichellónak először sikerült pole pozícióig száguldania hazájában – amíg Michael Schumacher csak kereste az utat az interlagosi időmérőn, Rubinho mindössze 11 ezreddel jobbnak bizonyult David Coulthardnál. A pénteki első időmérőn brillírozó Mark Webber a 3. rajtkockát szerezte meg vasárnapra, a malajziai győztes Kimi Raikkönen pedig negyedikként végzett.
2002: Jean Alesi támogatja azt az ötletet, hogy a pályákon látott kényes szituációkban egy volt pilóta segítse a versenybírók munkáját a verseny alatt. A legutóbbi verseny után ismét szóba került a döntéshozók inkorretsége, amikor Juan Pablo Montoya összeütközött Michael Schumacherrel a Brazil Nagydíjon.
2001: A FIAT elnöke mikrofonok elé állt azzal kapcsolatban, hogy a sportág gyári szereplői egy rivális sorozat elindítását tervezik a jövőben. Paolo Cantarella kifejtette, hogy az autógyártók nagyobb befolyást szeretnének elérni a Forma-1 irányításában, hiszen szerinte ez nagyon fontos a közönség megtartása érdekében.
2000: Még csak két futam telt el a szezonból, és az évet dobogóval nyitó BMW-Williams-reménység, Ralf Schumacher úgy véli, hogy bátyja meg fogja nyerni a 2000-es világbajnokságot. „Testvérek vagyunk és szeretjük egymást. A Forma-1 nem fog ezen változtatni” – nyilatkozta a 24 éves ifjabbik Schumacher kettejük kapcsolatáról.
1999: A Brands Hatch-i pálya irányítói uralmuk alá szeretnék hajtani a Brit Nagydíjat rendező Silverstone-t, ha ez azonban nem sikerül, akkor ők szeretnék megpályázni a futam rendezési jogát 2002-től. A Londontól néhány kilométerre található aszfaltcsík korábban már helyt adott a brit futamnak, méghozzá 14 alkalommal, 1964 és 1986 között.