2013: Susie Wolff a lehető leghamarabb szeretné megszerezni a szuperlicenszet, hogy a Williams hivatalos tartalékversenyzője lehessen. A 30 esztendős versenyzőhölgy tavaly áprilisban került kapcsolatba az istállóval, ahol férje, Toto Wolff résztulajdonos.
2010: A fiatal mexikói tehetség, Esteban Gutierrez csatlakozik a Sauberhez, akikkel elutazik néhány versenyhétvégére, és ugyanazt az edzésprogramot teljesíti majd, mint a két állandó versenyző, de la Rosa és Kobayashi. A mexikói korábban egy alkalommal tesztelhette a BMW Sauber autóját.
2009: A Williams tesztpilótája, Nico Hülkenberg leszögezte, hogy egyetlen célja van: szerződést kötni a grove-i csapattal a következő esztendőre – immár állandó versenyzőként.
2008: Tizenkilenc versenyző ült ma autóba Barcelonában, akik közül a McLaren két versenyzője, Lewis Hamilton és Heikki Kovalainen érte el a legjobb köridőt – délelőtt mindketten időmérő-szimulációt teljesítettek.
2007: A Honda bemutatta új, formabontó festését – erről részletesen mai Retro-cikkünkben.
2006: A Super Aguri második számú versenyzője, Yuji Ide elárulta, hogy először ő lépett kapcsolatba a csapatfőnökkel, Aguri Suzukival, és tulajdonképpen kockázatot is vállalt, hiszen minden Japánból érkező lehetőséget visszautasított az F1-es ülés reményében.
2005: Michael Schumacher úgy nyilatkozott, hogy teljes mértékben elképzelhető, hogy akár 40 esztendős korában, 2009-ben is aFormula-1-ben szerepeljen még...
2003: Az FIA tisztázta az új, egykörös kvalifikációra vonatkozó szabályokat, amellyel egyetemben eltörlik a 107 százalékos határt is. Az új rendszerben pénteken és szombaton is rendeznek egy-egy időmérő edzést.
2002: „Bár Melbourne-ről szép emlékeim is vannak, a legerősebben a tavalyi tragédia érintett meg. A hétvégén azokra fogunk gondolni, akik érintettek voltak” – nyilatkozta Jacques Villeneuve. Az előző évi Ausztrál Nagydíjon a kanadai versenyző Ralf Schumacherrel történt ütközésekor a szétrepülő alkatrészek halálosan megsebesítettek egy sportbírót.
2000: Elhalasztották az idei Arrows, az A21 bemutatóját. A csapat közleménye szerint erre azért volt szükség, mert egy új szponzor érkezése miatt meg kell változtatni az autó festését.
1997: Damon Hill Silverstone-ban kipróbálta az Arrows új autóját, mellyel nem volt különösebben elégedett: „A teszt egy kissé kínlódás volt... Ráadásul nincs több időnk, szóval összeszedjük a dolgokat, elindulunk Ausztráliába, és reméljük a legjobbakat.”
1996: Véget értek a hetek óta tartó estorili tesztek így ideje összegezni a megtett köröket. A legjobb időt Mika Hakkinen érte el az új McLarennel, a második legerősebb pedig az újonc Villeneuve gyorsköre volt. A címvédő Schumacher a nyolcadik időt érte el a Ferrari volánja mögött.
A magazin 2004. februári címlapja - az aktuális AFM ajánlója és előfizetési információk itt