Lássuk, milyen hírekre kaptuk fel a fejünket az elmúlt években ezen a napon, február 21-én.
2014: Lewis Hamilton (Mercedes) fölényesen, több mint 7 tizedmásodperc előnnyel zárta az élen a bahreini kollektív teszt harmadik napját, és mögötte is két Mercedes-motoros autót vezető pilóta végzett Jenson Button (McLaren) és Felipe Massa (Williams) személyében. A Red Bull műszaki gondjai folytatódtak.
2013: Fernando Alonso (Ferrari) végzett az élen a barcelonai kollektív teszt harmadik napján, megelőzve Nico Hülkenberget (Sauber) és Romain Grosjeant (Lotus).
2012: Sebastian Vettel (Red Bull) a leggyorsabb a barcelonai kollektív teszt első napján. A németet Nico Hülkenberg (Force India), Lewis Hamilton (McLaren) és Daniel Ricciardo (Toro Rosso) is minimális különbséggel követte. Vettelt lenyűgözte a McLaren tempója.
2011: A Bahreini Nagydíj szervezői bejelentik, hogy nem idén nem rendezik meg az F1-es évadnyitó versenyét, mivel a helyi zavargások miatt nem tudják garantálni a versenyzők, a csapattagok és a szurkolók biztonságát. Mindeközben Barcelonában tesztelt a mezőny, ahol ezt a napot Felipe Massa zárta az élen a Ferrarival.
2010: Lépéshátrányban a Virgin – ezt akkori technikai igazgatójuk, Nick Wirth ismerte el, miután a jerezi teszten komoly műszaki problémák hátráltatták a csapatot. A Marussia/Manor elődjének számító istálló már akkor is elég nehéz időket élt meg.
2009: Richard Branson szerint az F1-nek ki kell javítania saját hibáit, mielőtt csapata, a Virgin Racing csatlakozik a sorozathoz. Már akkor is a költséghatékonyság növelésének kérdése volt a középpontban. Előre látták, hogy nem lesz életképes a projekt?
2008: Jenson Button és Rubens Barrichello is hisz a Honda fejlődésében, utóbbi pilóta azt is elmondta, Ross Brawn az az ember, akire az istállónak szüksége van. Nem üres szólamok voltak, egy évvel később Brawn egy angol fontért felvásárolta a csapatot a Honda kiszállása után, és Brawn GP néven világbajnokok lettek.
2007: Nico Rosberg (Williams) zárta az élen a valenciai teszt harmadik napját, amelyen csak a Williams és a Spyker két-két autója vett részt.
2006: Külön utakon – ekkoriban még előfordulhatott, hogy egy és ugyanazon napon három különböző helyszínen teszteltek a csapatok. A legtöbben Barcelonában rótták a köröket (szám szerint 7-en), közülük Mark Webber (Red Bull) volt a leggyorsabb, minimális különbséggel megelőzve Kimi Raikkönent (McLaren). Ezzel egyidőben a Ferrari Bahreinben, míg a Toro Rosso Imolában tesztelt.
2005: Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke úgy nyilatkozott, Michael Schumachernek szüksége van a nyomásra ahhoz, hogy teljesítménye legjavát tudja nyújtani a versenyeken. A nyilatkozat pikantériáját így utólag visszatekintve az adja, hogy a következő két évben éppen a Renault és Fernando Alonso állította jókora kihívás elé a hétszeres világbajnokot, aki ebben az időszakban biztosan nem panaszkodhatott a rá nehezedő nyomás hiányára.
2004: Kimi Raikkönen mintha csak az ördögöt festette volna a falra! Az ekkor még a McLarennél versenyző finn két héttel a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt aggodalmát fejezte ki, hogy autója teszteken tapasztalt megbízhatatlansága szerinte az év első versenyén is kieséshez fog vezetni. Így is lett: az Ausztrál Nagydíj 10. körében Kimi McLarenje elfüstölt.
2003: Felipe Massa első körei a Ferrari volánjánál – fogja még követni ezt néhány az utána következő években! A kis brazil a Saubernél eltöltött debütáló idénye után érkezett a Ferrarihoz, ekkor még csak tesztpilótaként, és ezen a napon, Fioranóban vezethett életében először egy F1-es Ferrarit, a csapat előző évi F2002-es modelljét.
2002: Verstappen megerősítette a hírt, miszerint megkörnyékezte őt a Sauber, és a hinwilliek tesztpilótaként szeretnék őt alkalmazni. Már az üléspróbán is túl vannak. Nem, ez még nem az a Verstappen, hanem az édesapja, Jos. Max ekkor még csak 4 éves volt.
2001: Elektronikusan szabályozható sebességlimiter a sárga zászlók helyett az F1-es versenyeken? Ezt helyezte kilátásba 2002-től kezdődően a sorozat vezetősége. Jól példázza ez, hogy mennyire nincs új a Nap alatt, hiszen 2015-ben újdonságként fogjuk köszönteni a virtuális safety car rendszerét, amely gondolati szinten tehát már ekkor, jó 14 évvel ezelőtt megszületett…
2000: A Benetton megnyitotta új „teljesítményközpontját” Enstone-ban. Egy új tréningkomplexumról van szó, amelyet az egész csapat használni fog az évek során, egészen a mai napig. A Benettonból azóta persze előbb Renault, majd Lotus lett, de Enstone mindvégig megmaradt központnak.