Két hónapja láthatták utoljára a magyar raliszurkolók a hazai bajnokságban versenyezni - a világbajnoki sorozatban is szereplő, tavaly WRC2 bajnoki címet szerző - Mads Østberget és navigátorát, Torstein Eriksent. A Mecsek Ralin magabiztosan, végig dominálva versenyeztek, de a pilóta a futam végén külön megjegyezte, hogy milyen kemény csatákat vívtak a magyar párosokkal. „Nagyon örülök, hogy újra Magyarországon versenyezhetünk! Sajnos az előző bajnoki futamot ki kellett hagynunk, mivel ütközött a világbajnokság és a magyar bajnokság naptára, de most újra itt vagyunk!” - mondta Mads, aki most is boldogan emlékszik vissza a pécsi pezsgőzésre.
A Tagai Racing Technology nem csak a magyar, de a WRC2 bajnokságban is együtt dolgozik a norvég duóval. A Citroen C3 Rally2 versenyautóval legutóbb Észtországban versenyeztek, a magyar futam után az Acropolis Rali lesz a következő megmérettetésük. „Nagyon jó felkészülés számomra, hogy részt vehetek a magyar ralibajnokságban, hiszen nagyon élvezem, hogy komolyakat harcolunk. Azt gondolom, ez mindenkinek motiváló!”
A Citroen Rally Team Hungary pilótája belső kamerás felvételekkel készült fel a Mór és Oroszlány környékén található pályákra. „Újabb nehéz verseny előtt állunk, jó pályák, jó küzdelmek várnak ránk. Bízunk benne, hogy sok néző jön el most is a versenyre. Várunk mindenkit a szervizparkban is!”
Szombaton az Oroszlány – Kőhányás közötti szakaszt kell háromszor teljesítenie a mezőnynek. Ez a gyorsasági a maga 17 kilométerével a verseny leghosszabb szakasza. Ezután Mór főterére várja a rendezőség és a versenyzők is az érdeklődőket, hogy aztán vasárnap nyolc szakaszt teljesítve újra a móri Szent István téren pezsgőzhessenek a legjobbak.